• lilltrollet83

någon från lerum/floda/alingsås??

Hej! går in i V18 i morgon och hade tyckt det var kul att få någon att prata med, ev träffas och fika.
    Hörde av min BM att det var nästintill babyboom i Floda, så tänkte att någon kanske finns här. Eller någon i närliggande stad.

• Svar på tråden någon från lerum/floda/alingsås??
  • Dexxi

Här finns jag! Bor i Floda sen april och väntar första barnet 31/3 så är i v.21 nu. Träffas gärna och snackar nån gång! Kul med nån i närheten som man kanske kan promenera lite med sen med när man ska jobba bort valkarna..hehehe..!!

♥ BF 31:e mars 2008 ♥
  • lilltrollet83

HAHA.. ja det hade varit skönt, för det blir nog minst en valk som måste bort i maj!!!
    Själv flyttade jag till Floda för ett år sedan. Men känner mig ganska vilsen här:)

• lilltrollet83

Jag ska på UL på tisdag på Östra. Var du också då?
    Funderar på VART man ska ta vägen.. har tappat bort pappret jag fick hem:(

• Minoria

Jag bor förvisso inte i Floda, men i Alingsås :) Känner inte någon som är gravid, så det vore kul att lära känna lite folk som bor i närheten :)

• Dexxi

Jag fick göra mitt UL i Lerum på MVC där...så jag slapp åka till Östra. Var jättebra för de har helt nya apparater i Lerum. Bilder finns i mitt galleri därifrån.
    När ska du på UL?
    Jag längtar så till vårt köns-UL vi ska göra 2/1 på Barnmorskegruppen...ska samtidigt göra 3D!
    Har du börjat känna bäbsi nåt?

Tootsans: Klart du får lära känna oss! Vilken vecka är du i?

• lilltrollet83

DEXXI:

var nog bara för att jag gick på MVC i mölndal först för att det var närmare till jobbet. Jag ska på UL på nu på tisdag halv två.

Såg i din presentation att du skulle göra köns UL, gud va spännande. Min sambo vill inte alls veta könet. Inte ens om man skulle råka se det på UL nästa vecka... Tråkigt tycker jag. jag vill så gärna veta. Men han vinner.

Jag börja känna bebisen i slutet av förra veckan, tror mig känt lite ynglande innan.
    Igår kände jag faktiskt en spark på utsidan:)

Känns som magen har växt massor denna veckan.

Ska snart lägga in bilder.

• lilltrollet83

Tootsans:

Häng på:)

Kul att lära känna nya. Hur lång har du kommit på vägen?
    Alingsås är ju "bara ett stenkast bort" (nästan). ;)

• Dexxi

Ahhh vad spännande! Då får du berätta om UL nästa vecka! Glad

Ja hade inte min kille velat veta könet så hade han med vunnit..men nu ville han! Även om han lurade mig i några veckor o sa nej, det vill jag inte...sen frågade han om jag bokat..nej eftersom du inte ville sa jag. Men jag skoja bara säger han då! HAHA! Hur skulle jag veta det? Men skoj att få kika iaf...extra kul ska 3D bli...kanske man får en liten bild på hur liten ser ut! Hoppas den vill visa sig bara!

Jag har känt utanpå några veckor nu...men inte varje dag. I dag har den vart igång ganska mycket..i morse fick jag två buffar och sen idag på lunchen vilade jag en stund och då fick jag en buff till...sååå mysigt!

Jobbar du med i Mölndal? Gör jag med! Skrattande Va lustigt! Bor du nära centrum i Floda? Vi bor ca 2-3 km från centrum...bortanför idrottsplatsen om du vet vart den är?
    Jag trivs jättebra i Floda men så gillar jag att mysa hemma med..men eg känner jag inte nån i området alls, så skoj lära känna nån!

• lilltrollet83

ja, ja meddelar direkt efter UL.

Gud va roligt att se bebisen i 3D. vart kan man göra det häromkring?

Nja, jobbar i Högsbo industriområde. Borta vid barnenshus om du kollat in där än:)

Hihi.. vi bor nog närmare varann än vi anar.. Jag bor också förbi idrottsplatsen. Rakt ut i ingenstans:)

Såg hästen i dina bilder. Gud va fin. Hur går det med ridningen nu?
    Jag hade en häst för många år sedan, men tyvärr fick jag avliva han pga cancer i lungorna. Sen har jag inte tagit upp ridningen igen.

• Dexxi
    Nej inte kollat Barnens hus...finns det mkt där?

På Barnmorskegruppen som ligger nära centralen ska vi göra det!

Men va skoj!!! Då borde vi nästan ha gångavstånd till varandra ju! Får skriva till din inkorg i stället vart mer exakt man bor...! Vill ju inte hela FL ska veta!
    Ja min häst är underbar...går ok att rida men jag motionsrider mest och gör det jag orkar med för dagen. Så inga hårda pass längre. Men tänkt rida så länge det känns bra iaf. Men ingen hoppning längre. Vad hade du för häst?
Svar på tråden någon från lerum/floda/alingsås??