Dina frågor verkar vara dom rätta att svara på. Jag tror det har mycket med min självkänsla att göra. Men vet inte vad svaret på problemet är. Hur ska jag låtsas som inget har hänt när jag blir så ledsen. Jag vet ju själv t ex att jag inte skulle klara mig om jag inte fick tillfredställa mig själv ibland. Men någonstans inom mig känns det som han väljer handen framför mig men jag vet att så inte är fallet. Jag får sex så ofta som jag vill. Känns som om jag bör ta upp detta problem med min psykolog. För JAG vill att han ska runka...
JooCee skrev 2007-11-16 12:36:09 följande:
Det är jätte nyttigt att ha ett eget sexliv tillsammans med sig själv oxå.. På så vis lär man sig vad man tycker om, man lär sig koppla av och tycka om sig själv. Så länge det inte blir så att han altlid väljer handen framför sex tillsammans med dig så låter det här bara helt sunt från hans sida. Du kanske ist borde vända dig till dig själv och bena ut v a r f ö r du känner så här? Hur är det med självkänslan? Känner du dig inte lika behövd bara för att han ibland väljer att runka?