• Anonym (Ledsen)

Jag blir ledsen när killen runkar

Jag fattar inte. Varje gång min kille runkar vilket händer ganska ofta så blir jag jätte ledsen. Jag vill att han ska kunna runka precis som jag gillar att onanera själv ibland. Jag förstår bara inte varför jag känner mig sårad. Vi har sex ganska ofta minst en gång varannan dag om inte varje dag. Finns det nån som känner som jag. Jag vill veta om jag är normal och vad jag ska tänka så att jag inte blir ledsen om killen runkar...

• Svar på tråden Jag blir ledsen när killen runkar
  • Anonym (oj)

Normal är du säkert :)
    Men det är egentligen ingeting att bry sig om, alla är ju olika!
    Själv skulle jag gärna byta med dig (och få sex så ofta som du hihi) och inte en gång varannan månad.. *ler*

• Alphamale

Ja du , tänke så här kanske.

Min partner väljer att vara tillsammans med mig. Det är en individ med egna känslor och behov.

Välj dina strider, de kommer ...

• Alphamale

Va fan ..

Välj dina strider med omsorg skulle det stå ...

• Ellieott

förstår dig. skulle också bli ledsen! Varför göra det som jag så gärna gör åt honom?

• Anonym (Ledsen)

Precis... du e lite mer på mitt spår än dom andra svaren. Tänker ju att han väljer runka istället för sex. Men vill ju att han ska kunna runka utan att jag blir ledsen. Det e ganska jobbigt. Jag har samtidigt förklarat för min pojkvän hur jag känner. Han säger att han ska sluta runka. men jag vill ju inte att han ska känna sig tvungen att sluta med nåt han njuter av.

• Anonym

Men bara för att han runkar betyder det ju inte att han inte vill ha se med dig TS. Ibland vill man helt enkelt ha en skön stund för sig själv. Det ena tar inte ut det andra. Jag är själv tjej, älskar att ha sex med min sambo men skulle aldrig komma på idéen att sluta tillfredställa mig själv. Tror att min sambo skulle bli duktigt frustrerad också om han skulle behöva sluta runka.

• Anonym

Jag kan också känna en viss ska man säga besvikelse när jag vet att min sambo runkat, även om jag onanerar oftare än han gör det så bara känns det lite tråkigt..men det är ju bara att slå bort den känslan. Det är ju härligt att lusten finns. Så länge man har ett fungerande sexliv tillsammans och inte enbart med sig själv är det väl inget problem. Ibland räcker ju inte tiden man har tillsammans till för sex tillsammans men sexlusten finns då är det skönt att få en egen skön stund..det tycker iallafall jag.

• JooCee

Det är jätte nyttigt att ha ett eget sexliv tillsammans med sig själv oxå.. På så vis lär man sig vad man tycker om, man lär sig koppla av och tycka om sig själv. Så länge det inte blir så att han altlid väljer handen framför sex tillsammans med dig så låter det här bara helt sunt från hans sida. Du kanske ist borde vända dig till dig själv och bena ut v a r f ö r du känner så här? Hur är det med självkänslan? Känner du dig inte lika behövd bara för att han ibland väljer att runka?

• Anonym (Ledsen)

Dina frågor verkar vara dom rätta att svara på. Jag tror det har mycket med min självkänsla att göra. Men vet inte vad svaret på problemet är. Hur ska jag låtsas som inget har hänt när jag blir så ledsen. Jag vet ju själv t ex att jag inte skulle klara mig om jag inte fick tillfredställa mig själv ibland. Men någonstans inom mig känns det som han väljer handen framför mig men jag vet att så inte är fallet. Jag får sex så ofta som jag vill. Känns som om jag bör ta upp detta problem med min psykolog. För JAG vill att han ska runka...

JooCee skrev 2007-11-16 12:36:09 följande:
    Det är jätte nyttigt att ha ett eget sexliv tillsammans med sig själv oxå.. På så vis lär man sig vad man tycker om, man lär sig koppla av och tycka om sig själv. Så länge det inte blir så att han altlid väljer handen framför sex tillsammans med dig så låter det här bara helt sunt från hans sida. Du kanske ist borde vända dig till dig själv och bena ut v a r f ö r du känner så här? Hur är det med självkänslan? Känner du dig inte lika behövd bara för att han ibland väljer att runka?
  • Eisa

Hahahaha, kan inte hjälpa den inre synen jag får: killen står och drar och du får tåren i ögat

Runka kan man vilja göra ibland fast man har ett bra sexliv, inget konstigt.

Svar på tråden Jag blir ledsen när killen runkar