• Anonym (busig)

nu var jag busig :)

Hihi...jag sitter här och fnittrar för mig själv för jag har presis skickat ett busigt lite halvsnuskigt mail till min sambo på jobbet *ler*

Undrar om han kommer gilla det när han ser det *hoppas*

• Svar på tråden nu var jag busig :)
  • kaksmulan

Skoj! Jag brukar sicka sex-sms med skamliga förslag till min make när jag vet att han sitter på viktiga möten

Felixens♥ och Ellendellens ♥ stolta mamma, alias kaksmulan!
  • Anonym (busig)

hihi vad kul! Skrattande
    Jag vågade inte skriva allt för snuskigt för jag vet inte om han uppskattar det eller ej Generad. Men åh vad busig jag känner mig, kan inte låta bli att fnittra när jag tänker på det! 

• Anonym (hehe)
    Anonym (busig) skrev 2007-11-17 13:05:34 följande:
    Hihi...jag sitter här och fnittrar för mig själv för jag har presis skickat ett busigt lite halvsnuskigt mail till min sambo på jobbet *ler*Undrar om han kommer gilla det när han ser det *hoppas*
    Hoppas du inte råkade skicka det till fel person
  • Anonym

vad skriver ni då? Är sugen på att skicka ett till min men har ingen fantasi!!

• Anonym (busig)
    Anonym (hehe) skrev 2007-11-17 15:58:32 följande:
    haha...nej, ingen fara! Jag skickade det som reply på ett av hans mail för att vara på den säkra sidan Skrattande 
  • Anonym (busig)
    Anonym skrev 2007-11-17 16:01:03 följande:
    vad skriver ni då? Är sugen på att skicka ett till min men har ingen fantasi!!
    Jag skrev ju inte så jätte snuskigt, bara lite ställen jag skulle vilja pussa honom på och att jag längtar efter att han kommer hem Räcka ut tungan
  • Anonym

Anonym (hehe) skrev 2007-11-17 15:58:32 följande:

Haha det hände mig för nån vecka sen. Min kille satt vid sin dator och jag vid min (vi var hemma bådatvå) när min kille skulle skicka ett dirty meddelande till mig på msn om att han ville att vi skulle gå och duscha och vad vi skulle göra i duschen.. Grejen var bara den att han har min kompis på sin msn-lista som heter samma sak som jag och han råkade skicka till henne istället. Jag blev något förvånad när min kompis skickar till mig och frågar varför min kille skickar såna meddelanden till henne? (Hon fattade att han skickat fel)
  • Anonym

Mina senaste fd pojkvänner..."förbjöd" mig att skicka såna sms/mail...de tyckte det blev så jobbigt att gå omkring och vara kåta på arb.tid...

• kaksmulan
    Anonym (busig) skrev 2007-11-18 09:10:11 följande:
    Ha ha ha! Härligt ts!!!
    Felixens♥ och Ellendellens ♥ stolta mamma, alias kaksmulan!
  • Anonym (mms)

Jag skickade ett mms till min sambo med en liten erotisk filmsnutt
    fick ett svar tillbaka , är du inte riktigt klok jag sitter på bussen och alla tittade på mig..
    Filmsnutten var ju med ljud med lite stönande och vulgära ord i...
    hehe hon tyckte det var lite pinsamt ...

• gladlouise

händer att jag nån gång ibland skickar iväg ett mms när jag står med putande rumpa mot kameran :D d´å får man så man tiger på kvällen

Svar på tråden nu var jag busig :)