• Anonym (Avvisad)

Bli avvisad i sängen-hur reagerar ni?

Vi har ett otroligt stort problem. Jag har mer sexlust än min kille och varje gång han avvisar mig blir jag ledsen och visar det för honom och då blir ju han såklart ledsen att han gjort mig ledsen och han inte kan tillfredställa mig när jag vill. Sedan blir det lång diskussion om att han onanerar och jag blir ledsen över att han gör det och inte kommer till mig istället när han vet att jag har mer lust än honom..

Så, hur reagerar ni när nu blir avvisad, både kvinnor och män?

• Svar på tråden Bli avvisad i sängen-hur reagerar ni?
  • Anonym (SadEye)

Blir jätteledsen, osäker på mig själv, känns som det är mitt fel.. gråter massor.. Mår dåligt.. helt enkelt.. Jobbigt är det.. Eftersom jag också har mycket mer sexlust än min kille. Har jättebra sexliv annars, men för sällan Min fd å ja var tillsammans mååååånga år.. vi hade ändå sex.. flera gånger i veckan, flera gånger per dag..

• Anonym (Avvisad)

Precis så reagerar jag också, det är jättejobbigt och min kille tycker att jag överreagerar, att jag inte förstår att han älskar mig lika mycket för det, men det vet jag men blir ändå ledsen.

• skrattigtjej

jag blir sur arg ledsen känner mig otilrräklig och äcklig.

jag börjar fundera på mina brister
    men just nu ha ja börjat vänja mig och sex lusten avta
    kan komma lite på kvällen sådär kåthet..
    men nu känns det mer som ja behöver tillfredställa mig själv vissa dagar
    ganska ofta med andra ord :-/

Emmy
  • Anonym (Fru F)

känns som ett läge för diskussion om en kompromiss er emellan istället för att tjura o göra en stor scen av varje gång det blir ett nej..

O jag kan säga att onani har inget att göra med hurvida man vill ha sex eller inte.. ibland kan jag ha sex en hel eftermiddag o ändå vara sugen på onani - eller tvärtom...
    Så jag kan ha viss förståelse för att onani ibland är valet före sex med partnern..

MEN det ena behöver itne utesluta det andra förstås!! o Det är här kompromissen kommer in..

Visst har även jag blivit avvisad (är kvinna) men när man fått prata i lugn o ro dagen efter om varför, si och så, blättan blä osv så har det varit ganska fånigt i slutändan att reagera som man gjort och nästa gång det blivit ett nej har man inte tagit det så hårt utan relaterat till diskussionen man haft o förstått varför det blev ett nej..

Alla människor har olika sexlust och man har olika stor sexlust månad för månad.. Vissa månader vill man mer än andra o det kan var lika okej båda delarna..

Jag tror inte att man ska hänga upp sig så mycket på ett nej utan istället jobba på att inte känna så stor besvikelse, göra en kompromiss och visa varandra förståelse..

Många säger att man inte gillar tanken på att ställa upp i sängen men det är inte så dumt faktiskt.. istället för tårar och hårda ord kan man väl hjälpas åt att pilla lite i så fall så blir båda nöjda o glada.. Vad kan vara fel med det??

• skrattigtjej
    Anonym (SadEye) skrev 2007-11-17 14:40:29 följande:
    Blir jätteledsen, osäker på mig själv, känns som det är mitt fel.. gråter massor.. Mår dåligt.. helt enkelt.. Jobbigt är det.. Eftersom jag också har mycket mer sexlust än min kille. Har jättebra sexliv annars, men för sällan Min fd å ja var tillsammans mååååånga år.. vi hade ändå sex.. flera gånger i veckan, flera gånger per dag..
    ja likadant med mitt ex vi sexade varenda dag typ 3gr om dagen vi var kåta hela tiden, vi kunde inte slita oss, då åt ja ändå ppiler, och lusten komm tibaxa men sex för mig är mkt emr än bara sex

det verka inte min nuva´rande fatta
    det var bra ett tag men nu äcklas ja av hans pussar..
    han vill knappt kyssa mig mera, så ja avisar honom på samma sätt, uppskattas inte
    Emmy
  • skrattigtjej
    Anonym (Avvisad) skrev 2007-11-17 14:42:54 följande:
    Precis så reagerar jag också, det är jättejobbigt och min kille tycker att jag överreagerar, att jag inte förstår att han älskar mig lika mycket för det, men det vet jag men blir ändå ledsen.
    jo men ändå kommer tvekan..
    vi tjejer fungera så, vi grubblar mycket, det är sant..
    något vi inte kan hjälpa.-.
    får vi inte sex, tillfreställs vi inte att må bra...
    det är nåt ämne som tillfreställds när vi är kåta..
    ovh får utlopp av denna kåtheten

ibland så undra ja om min sambo är otrogen eller om han gär nåt annat..
    dumma tankar handlar ej om tilliten mer om nojighet från mig
    Emmy
  • Anonym (Avvisad)

Åh vad skönt att det finns fler som reagerar som jag, jag började tro att jg var onormal. Min kille förstår inte att jag reagerar som jag gör, han säger att det är mitt självförtroende det är fel på och ja säger att självklart får självförtroendet sig en törn men att det bara är de med dåligt självförtroende i övrigt som reagerar så är alltså fel! jag tycker att jag har bra självförtroende, hur är det mer er?

Tilläggas kan att jag aldrig avvisat min kille och han har aldrig blivit avvisad av någon annan heller så han vet ingenting om hur det är...

• Anonym (SadEye)
    Sex är givetvis mycket mer än sex, det är ju så mycket känslor, hetta och passion. Man ska ju visa varandra uppskattning och att man älskar varann genom att älska med varann helt enkelt. Men när ni har sex, är det bra då annars? När vi har sex så är de kanon, men för sällan
  • skrattigtjej
    Anonym (Avvisad) skrev 2007-11-17 14:49:10 följande:
    Åh vad skönt att det finns fler som reagerar som jag, jag började tro att jg var onormal. Min kille förstår inte att jag reagerar som jag gör, han säger att det är mitt självförtroende det är fel på och ja säger att självklart får självförtroendet sig en törn men att det bara är de med dåligt självförtroende i övrigt som reagerar så är alltså fel! jag tycker att jag har bra självförtroende, hur är det mer er?Tilläggas kan att jag aldrig avvisat min kille och han har aldrig blivit avvisad av någon annan heller så han vet ingenting om hur det är...
    Jag har sådär självförtroende kanske för vi har försökt få barn och ja nyss fick veta ja ha problem med kroppen och ägglosning och vikten..
    men nu ha ja börjat röra mig mer och mår bra..

inte ens onani kan han göra på mig..
    det som är så mysigt när någon annan sköter..
    ja skämms bara tanken på lägga mig i sängen och ha sex med honom..
    det som en gång var självklart ha blivit smyg tankar om ja vågar eller ej..'
    det känns konstigt
    Emmy
  • skrattigtjej
    Anonym (SadEye) skrev 2007-11-17 14:51:02 följande:
    Sex är givetvis mycket mer än sex, det är ju så mycket känslor, hetta och passion. Man ska ju visa varandra uppskattning och att man älskar varann genom att älska med varann helt enkelt. Men när ni har sex, är det bra då annars? När vi har sex så är de kanon, men för sällan
    nja om du frågar mig är vårt sex ok..
    det är inte super duper bra..
    eftersom ja blir så våt och vidjar ut mig mer än ja nånsing gjort..
    så blir det svårt för mig att känna, men det är bra igbland..
    men när vi inte haft sex på ett tag vill han knappt ha förspel och ja ligger där jätte torr då gör det skit ont.. så ja nästan vill gråta

DET E INGET BRA TECKEN

eller hur ha ja inte fel..
    att "säckarna" inte ska vara slappa när man inte haft sex på nästan 2månader?
    hans brukar bli sket stela när han inte haft sex eller tömt påsarna på länge..

HAR JAG FEL?
    Emmy
  • Anonym (Avvisad)

Anonym (SadEye) skrev 2007-11-17 14:51:02 följande:

Vi har underbart sex när det väl händer, jag skulle kunna ha sex varje dag om jag fick, det är inte så att vi har sex jättesällan, vi ha sex kanske 2-3 gånger i veckan men just igår blev det extra känsligt eftersom jag hade haft mens i en vecka och trodde att han var jättekåt men då orkade han inte..
  • Anonym (Avvisad)

Anonym (Fru F) skrev 2007-11-17 14:45:41 följande:

känns som ett läge för diskussion om en kompromiss er emellan istället för att tjura o göra en stor scen av varje gång det blir ett nej.. O jag kan säga att onani har inget att göra med hurvida man vill ha sex eller inte.. ibland kan jag ha sex en hel eftermiddag o ändå vara sugen på onani - eller tvärtom... Så jag kan ha viss förståelse för att onani ibland är valet före sex med partnern..MEN det ena behöver itne utesluta det andra förstås!! o Det är här kompromissen kommer in.. Visst har även jag blivit avvisad (är kvinna) men när man fått prata i lugn o ro dagen efter om varför, si och så, blättan blä osv så har det varit ganska fånigt i slutändan att reagera som man gjort och nästa gång det blivit ett nej har man inte tagit det så hårt utan relaterat till diskussionen man haft o förstått varför det blev ett nej.. Alla människor har olika sexlust och man har olika stor sexlust månad för månad.. Vissa månader vill man mer än andra o det kan var lika okej båda delarna.. Jag tror inte att man ska hänga upp sig så mycket på ett nej utan istället jobba på att inte känna så stor besvikelse, göra en kompromiss och visa varandra förståelse.. Många säger att man inte gillar tanken på att ställa upp i sängen men det är inte så dumt faktiskt.. istället för tårar och hårda ord kan man väl hjälpas åt att pilla lite i så fall så blir båda nöjda o glada.. Vad kan vara fel med det??
    Jo vi diskuterade ju igår då och han sa som du att han aldrig skulle ersätta sex men onani, han sa att det bara blir en impuls just då och när jag inte är tillgänglig då så onanerar han, jag frågade då om han inte skulle kunna hålla lite på sig tills jag kom hem och han skulle försöka bättra sig på det. Samtidigt förstår jag att han vill runka ibland också, att onanera och ha sex är två olika begär som tillfredställs.
  • Anonym (Avvisad)
    skrattigtjej skrev 2007-11-17 14:54:29 följande:
    nja om du frågar mig är vårt sex ok..det är inte super duper bra..eftersom ja blir så våt och vidjar ut mig mer än ja nånsing gjort..så blir det svårt för mig att känna, men det är bra igbland..men när vi inte haft sex på ett tag vill han knappt ha förspel och ja ligger där jätte torr då gör det skit ont.. så ja nästan vill gråtaDET E INGET BRA TECKENeller hur ha ja inte fel..att "säckarna" inte ska vara slappa när man inte haft sex på nästan 2månader?hans brukar bli sket stela när han inte haft sex eller tömt påsarna på länge..HAR JAG FEL?
    Alltså det med att du har så ont att du nästan börjar gråta lät inte så bra, och detta pga att han inte vill ha förspel. Kan du inte säga till honom då?
  • Anonym (Ibland)

Förr tog jag mer illa vid mig men det händer ibland att jag blir ledsen, alltså rikigt ledsen. Men jag har vant mig. Inte så att vi har dåligt sexliv men jag har lite mer lust än vad han ibland, och det förstår jag eftersom han jobbar hårt och inte alltid har ork och lust efter en lång arbetsdag.

• skrattigtjej
    Anonym (Avvisad) skrev 2007-11-17 15:09:28 följande:
    Alltså det med att du har så ont att du nästan börjar gråta lät inte så bra, och detta pga att han inte vill ha förspel. Kan du inte säga till honom då?
    JO JAG HAR FÖRSÖKT

oj förlåt för caps

men han ignonera mig och säger han inte haft sex på länge
    inte mitt fel ja ha gjort allt för han skulle vara sugen..
    ja e så trött på vänta på sex hela tiden
    så ja ha intalat mig själv att de bäst att leva utan ett tag...
    Emmy
  • Anonym (SadEye)

Dom ska väl vara slappa Ju längre tid det går desto slappare, har jag märkt...
    Neee att vara torr är ingen höjdare.. usch.. gör så fruktansvärt ont juh.. Suck.. vf vill han inte. hur länge har ni vart tsm.

skrattigtjej skrev 2007-11-17 14:54:29 följande:
    nja om du frågar mig är vårt sex ok..det är inte super duper bra..eftersom ja blir så våt och vidjar ut mig mer än ja nånsing gjort..så blir det svårt för mig att känna, men det är bra igbland..men när vi inte haft sex på ett tag vill han knappt ha förspel och ja ligger där jätte torr då gör det skit ont.. så ja nästan vill gråtaDET E INGET BRA TECKENeller hur ha ja inte fel..att "säckarna" inte ska vara slappa när man inte haft sex på nästan 2månader?hans brukar bli sket stela när han inte haft sex eller tömt påsarna på länge..HAR JAG FEL?
  • Anonym (Avvisad)
    skrattigtjej skrev 2007-11-17 15:23:01 följande:
    JO JAG HAR FÖRSÖKToj förlåt för capsmen han ignonera mig och säger han inte haft sex på längeinte mitt fel ja ha gjort allt för han skulle vara sugen..ja e så trött på vänta på sex hela tidenså ja ha intalat mig själv att de bäst att leva utan ett tag...
    Jag tycker han verkar vara okänslig, jag hade nog sagt att om han inte ville ha mer förspel så blir det inge mer sex heller, man kan ju inte stå ut med något bara för vadå egentligen? Bara för att han ska få ha det skönt? Det blir 10ggr skönare om det är skönt för båda..
  • skrattigtjej
    Anonym (SadEye) skrev 2007-11-17 15:31:42 följande:
    Dom ska väl vara slappa Ju längre tid det går desto slappare, har jag märkt... Neee att vara torr är ingen höjdare.. usch.. gör så fruktansvärt ont juh.. Suck.. vf vill han inte. hur länge har ni vart tsm.
     3år ha vi vart ihop
    Emmy
  • skrattigtjej
    Anonym (Avvisad) skrev 2007-11-17 15:38:24 följande:
    Jag tycker han verkar vara okänslig, jag hade nog sagt att om han inte ville ha mer förspel så blir det inge mer sex heller, man kan ju inte stå ut med något bara för vadå egentligen? Bara för att han ska få ha det skönt? Det blir 10ggr skönare om det är skönt för båda..
    ja precis men ja klämde hans penis en gång
    så kanske därför han inte vill ha sex så ofta mer
    hehe
    tack ni e bara för söta som hjälper mig
    krama m
    Emmy
  • Anonym

om det hade hänt ibland så visst men ofta då måste de ju vara nå fel på mej skulle jag tro.. om vi då inte skulle ha så bra kontakt..

Svar på tråden Bli avvisad i sängen-hur reagerar ni?