• stiletto

nån mer som tänker skämma bort sig själv ikväll?

Nu har jag precis hällt upp ett glas rödvin och knaprar på smaskig lyxig choklad. Sambon är borta och ska kolla på fotboll ikväll så jag tänker passa på att ha en lugn och skön kväll.

Schysst musik är på och snart ska jag hoppa i badet tillsammans med badbomb och bara njuta, därefter kanske fixa naglarna som inte händer så ofta.

Någon mer som skämmer bort sig själv ikväll? Vad ska ni göra?

• Svar på tråden nån mer som tänker skämma bort sig själv ikväll?
  • Hemmafru

Ja, jag skämmer bort mig med massvis med godis just nu, ska bada sen om jag orkar och ska bara koppla av vid datorn. Mannen är och jobbar ikväll.

• Mrs Jane Doe

Nej... sitter på jobbet och kommer att göra så fram till 22... och börjar jobba imorgon bitti igen kl 6.30... blir inte mycket tid till att skämma bort sig då... ;o)

Men rödvin, choklad och bad låter härligt (även om rödvinet går bort - jag är gravid... ;o)

Ha så mysigt!!!

• tingelingelingan

sitter just nu med ett glas rött och väntar på att fläskfile gratängen ska bli klar.
    sen ska jag ta med tjejerna(8+10 år) och gå ner i källaren och ta en lite hemmaspa. ansiksmask, skrubb, och hårinpackning och en skön bastu med en baccardi breecer watermelon.
    lyxigt tycker jag

mannen får ta hand om de andra två ligisterna under tiden

• Hägris

Ska och ta ett vinglas och lyxchoklad sen... men badet får jag stå över har bara dusch. Men lite manikyr kanske vore en bra idé!

Ja, jag älskar oxå mina barn
  • MWIB

Jag skämmer bort mig med en kladdkaka på vit choklad, schweppes lemon, jättebillig men jättegod mat, och tror jag ska kolla på jurtjyrkogården ikväll Det eller David Lynch, vi får se vad det blir!

• stiletto
    tingelingelingan skrev 2007-11-17 19:02:13 följande:
    sitter just nu med ett glas rött och väntar på att fläskfile gratängen ska bli klar.sen ska jag ta med tjejerna(8+10 år) och gå ner i källaren och ta en lite hemmaspa. ansiksmask, skrubb, och hårinpackning och en skön bastu med en baccardi breecer watermelon.lyxigt tycker jagmannen får ta hand om de andra två ligisterna under tiden
    vad mysigt! ska nog också göra en ansiktsmask, jag är expert på att köpa hem peeling, masker, inpackningar mm men sämre på att faktiskt använda dem

Jag hade tänkt att ta hämtmat ikväll men eftersom jag redan druckit vin så får jag hitta på något annat. Nån pasta tror jag.
  • månälva

Jag har bara kommit till godiset än så länge! Min man är också på fotboll/bastu kväll(7 grader i havet,hur dum får man bli :) ) Den lilla är lagd och killarna tittar fortfarande på tv. Men snart ska jag också bada och skämma bort mej lite, om jag orkar... blir kanske bara kvar här i soffan med datorn och nya mama!

• stiletto

Får se om jag pallar mig iväg till badet nångång, lätt att bli fast här
    men det gör inget, jag trivs och mår gott, det är huvudsaken.

• milliotindra

Åhh vad skönt det låter...Hoppas ni alla får en skön kväll. Själv har man pysslat med dottern hela dagen så jag ska snart kasta mig på soffan och bara slappa

• Royalisten

Jag försöker göra vaniljpudding med hallonsås ikväll.Men vaniljpuddingen verkar aldrig stelna!Har stått i kylen i minst 3 timmar nu står den i frysen.Hoppas jag lyckas..Igår lyxade jag till det med lyxig choklad från våran chokladbutik här i stan...det är livet det...lyxig choklad,champagne och sköna varma bad...och långa promenader och nån god bok eller bra film.Måste göra det oftare!

• knudden

japp här är det röd vin också barnen äter godis och tittar på tv:n

Svar på tråden nån mer som tänker skämma bort sig själv ikväll?