• Amazina

Vad väger ditt bajs?

Här är en tråd där vi samlar upp vår avföring på bakplåtspapper och sedan väger det på köksvågen för att se hur mycket det väger i förhållande till vad vi ungefärligt uppskattade att vi blev av med.

Jag börjar.
    Uppskattad vikt: 500g
    Uppvägd vikt: 290g

• Svar på tråden Vad väger ditt bajs?
  • Alienne

KRIS KRIS KRIS Äger ingen köksvåg, vad gör jag?

• Schnauser

Trodde senaste laddningen i alla fall vägde tre hekto. Vid vägning (äger en köksvåg - lyckliga jag) visade det sig att den vägde 211 gram. Måste ha ätit ngt som minskar densiteten. Det var lite poröst.

Uteslöt bakplåtspappret - är det ok?

Cibi condimentum fames
  • Amazina

Ja, bakplåtspapperet gör det ju bara lättare. Men man kan ju alltid fiska upp det med en hålslev annars. Huvudsaken är att man väger det.

• Alienne
    Schnauser skrev 2007-11-17 21:38:42 följande:
    Vid vägning (äger en köksvåg - lyckliga jag) visade det sig att den vägde 211 gram.
    HMPF *surar*
  • Mumin75

Fan, jag som redan har bajsat 4 gånger idag och är helt tom nu... vill ju också väga mitt bajs ...
    Tips på nåt man kan äta för att snabbt bli bajsnödig??

• Alienne
    Mumin75 skrev 2007-11-17 21:45:11 följande:
    Fan, jag som redan har bajsat 4 gånger idag och är helt tom nu... vill ju också väga mitt bajs ... Tips på nåt man kan äta för att snabbt bli bajsnödig??
    Ta någon slags stolpiller så kommer det strax med raketfart
  • Mumin75

Har ju inget sånt hemma ju??

Alienne skrev 2007-11-17 21:46:40 följande:
    Ta någon slags stolpiller så kommer det strax med raketfart
  • melonfabriken

fråga bara... varför vill ni väga ert bajs???

• Amazina
    Mumin75 skrev 2007-11-17 21:48:01 följande:
    Har ju inget sånt hemma ju??
    Gör ett vattenlavemang med duschslangen, men då får du filtrera det sen, med antingen kaffefilter eller sil. Annars är det ju orättvist om det kommer med en massa vatten...
Svar på tråden Vad väger ditt bajs?