• Lyckliga ja

Vad ska era/ditt barn få i julklapp ?

Jooo :D va ska ni ge era barn i julklapp.. skulle vart kul om ni skrev ut ålder med =9 så kanske ja kan få massa tipps.. :D ja vet bara att min adam på 20 månader ska få en leksaksspis me kastruller av oss =)  bla ;)

• Svar på tråden Vad ska era/ditt barn få i julklapp ?
  • Fru Gustavsson

Vår lilla snart-ettåring ska bland annat få en bobbycar, en fisher-pricevovve som pratar och sjunger när man trycker på öra/fot etc (den har säkert nåt kortare namn än så..*s*), byggklossar. Sen kommer jag inte ihåg, han fyller ju år nästa vecka så det rör ihop sig med alla diverse presenter.

Gummianka, du & jag
  • LA Woman

Flicka 6 år - Sing Star till Play Station, kläder, DVD-film. Kanske nåt mer i strumpan...

Flicka 9 månader - Gosdjuren "Kiss & Bajs" och kläder

(¯`°?.¸ ♥ www.barnsligt.blogspot.com ♥ ¸.?°´¯)
  • Pochahontas

Sonen 9 år: Två trådlösa xbox-handkontroller, och ett Nintendo DS-kit med lite fodral och sånt...

Dottern 1 år: Ingen aning!!! Hon fyllde dessutom år igår, så då fick hon ett pussel och en låda klossar... Jag är jättesugen på nån rolig Fisherprice-grej till henne, men dom är ju så dyra! Funderar på en leksaksspis och lite kastruller o kanske låtsasservis...

Då var man fru Byrlén...
  • Sarah å Leia

Om jag det minns..
    (är klar, men hon fyller två en 9 dagar innan jul å jag har handlat för länge sedan så jag har glömt det mesta tyvärr, men kan återkomma när hjärnan fungerar igen, det är så rörigt med vad är födelsepresent o julklapp)

• Severus

småkillarna(3 och 4 år) får en leksakskundvagn med massa mat, 2 Postis per-filmer, lite köksprylar, böcker

kille 7 år får en snowboard, nån film, ev Ipod, snygga plagg, Cd-romspel, böcker

Tjej 9 och 10 år: Ipod, filmer, symaskin, Cd-romspel, kläder, Cd-skiva, böcker

• S vali s

Dottern som är 26mån. ska få ett dockskåp komplett med möbler o dockor, Fischer Price cirkusen o en trehjuling, ja sen lär vi säker hitta ett pr böcker, pussel osv som passar

Den 17åroga dottern ska få en digitalkamera, presentkort på kläder samt ngn dvd film, böcker o annat "smått"
    Till den 19åroga sonen har vi ännu inte hittat något lämpligt

Linn is speed, zebra is bad
  • MiAmor

min 5månaders ska få en pulka och ett tyg hus i form av ett prinsesslott. Sen får hon lite pipleksaker och sånt också

• Senap

Sonen fyller 2 på annandagen och får under julhelgen:
    Brio-tåg och räls, bro
    Duplo (zoo)
    Snobben - gosdjur
    säl - wwf gosdjur
    Smådjur - katt, hund och häst som finns på mormors gård (i julstrumpan)
    sulky dockvagn

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • ANOF

Min dotter 5 år ska få ett eget smink kit. Hon är väldigt intresserad av sitt utsende och brukar låna mitt smink lite i bland. Prata med smink affärn för att få reda på vad dom inte rekommenderar för så små barn, vissa sminker kan va för starka för ett barns hy.

• Nervous wreck

Pochahontas skrev 2007-11-17 23:38:46 följande:

Sonen 9 år: Två trådlösa xbox-handkontroller, och ett Nintendo DS-kit med lite fodral och sånt...Dottern 1 år: Ingen aning!!! Hon fyllde dessutom år igår, så då fick hon ett pussel och en låda klossar... Jag är jättesugen på nån rolig Fisherprice-grej till henne, men dom är ju så dyra! Funderar på en leksaksspis och lite kastruller o kanske låtsasservis...
    Förlåt, OT, men hur kan man ge sin 9-åriga son 2st (!) trådlösa handkontroller till Xbox + ett Nintendo DS och sedan tycka att en FP-leksak är dyr??? Förstår inte ens varför en 9-årig ska ha en tv-spelskonsol...
  • veapea

min son på 5 år ska få en metall ditektor. fanns att beställa på kjell.com mins att jag själv ville ha en sådan som liten:)

• ami

Nervous wreck skrev 2007-11-18 00:03:06 följande:

Pochahontas skrev 2007-11-17 23:38:46 följande:
    Förlåt, OT, men hur kan man ge sin 9-åriga son 2st (!) trådlösa handkontroller till Xbox + ett Nintendo DS och sedan tycka att en FP-leksak är dyr??? Förstår inte ens varför en 9-årig ska ha en tv-spelskonsol...
    Återkom när ditt barn fyllt nio..
  • Nervous wreck
    ami skrev 2007-11-18 00:11:48 följande:
    Nervous wreck skrev 2007-11-18 00:03:06 följande:
    Återkom när ditt barn fyllt nio..
    Ännu mer OT, men nu är det så att jag har mina värderingar och har stått fast vid dom i flera år, redan innan jag skaffade barn hade jag bestämda åsikter om liknande saker. Jag kommer att stå fast vid dessa.
  • Begga

2,5 år = en "vanlig" cykel med stödhjul. Vi passade på när Cykelringen hade 50% rea så nu sitter cyklen i förrådet och väntar snällt tills jul ;)

Svar på tråden Vad ska era/ditt barn få i julklapp ?