Kan man putsa fönster när det är 3 plusgrader??????
Vad kan putsa fönster när det är 3 plusgrader och sol sken??Får panik för fönsterna ser ut som hej kom å hjälp och vi ska flytta här ifrån om 1 månad!
Ja, det kan man. Du kan ha lite ättika i vattnet så fryser det inte på rutan.
Klart du kan det ...
Ett alternativ är väl att du provar eller hur...
Det är nog inga problem så länge det inte är minusgrader. Däremot så blir det inte så fint när det är solsken om solen lyser rätt på
Nej, jag har putsat fönster många gånger när det har varit kallt ute men de har inte spruckit - och jag har ganska varmt vatten för att inte frysa om fingrarna. =)
Ja, ska man flyttstäda så har man ju inget val heller. Måste också ta tag i fönsterna, flyttar om några veckor...
Häll i spolarvätska det fryser inte
Spolavätska är det bästa man kan putsa fönstrena med har min svärmor lärt mig. Det stämmer faktiskt =)
Svärmor har haft vänligheten att flyttstäda med oss några ggr och då är det ju extra viktigt att det är riktigt fint.
Spolavätska är det bästa man kan putsa fönstrena med har min svärmor lärt mig. Det stämmer faktiskt =)
Svärmor har haft vänligheten att flyttstäda med oss några ggr och då är det ju extra viktigt att det är riktigt fint.
T-röd funkar också.
Funkar att putsa ALLTID så länge det inte är minus.
Fast om ni ska flytta först om en månad så tycker jag att det är för tidigt att putsa fönstrena. Då hinner de ju bli ganska smutsiga igen innan ni ska flytta.