Stay Ups
Vet något vart man kan få tag på det? Antingen på nätet eller i butik.
Vet något vart man kan få tag på det? Antingen på nätet eller i butik.
Hm, lindex, kappahl, finns lite överallt.
Det finns lite överallt som sagt. jag köpte mina redan på 90-talet. jag har hittat dom på kappahl,lindex och alla sånna affärer.
coppforum,icamaxi,konsum
stay ups ; det är det absolut snyggaste en riktig kille vet!!!
Okej. Får kika på stan imorgon.
Till övergiven pappa: Jasså, är det? hehe
övergiven pappa skrev 2007-11-18 21:14:20 följande:
nejdå: det tror jag in´te , om man har super fasta får , får liksom inte stay ups pltats liksom, har ja hört, rocjkn roll!
Hmm. Kom på en sak. Vad är det för strumpor man använder till en korsett förresten? Där man fäster band mellan strumpor och korsett.
Jag har bara provat Lindex- och blev så glad att de satt kvar uppe- jag har hört att de väldigt lätt kanar ner. De jag köper har dubbla silikonband.
Finns ju överallt, även om de vanliga butikernas utbud, typ Lindex och H&M är ganska begränsat vad det gäller sorter och färger.
Jag handlar mina oftast i underklädesbutiker - upplever att de är bättre i kvalitén, samt går att hitta just snyggare till korsetter och så. Annars handlar jag faktiskt en hel del på nätet, just sådana som är svåra att få tag på annars.
Kan tipsa om denna butiken, köpte sist ett par i nät där som sitter superbra;
http://www.beabeauty.se/beabeauty/index.html
Ica har oxå
Finns överallt!
Både stay ups och stockings. Åhlens, Kapp-Ahl, Twilfit och Lindex är där jag oftast brukar köpa. En "riktig" undeklädesbutik om jag vill lyxa till det.
Man måste vara noga med att absolut inte smörja in benen innan man tar på sig stay-ups, för annars kasar de garanterat ner.