• Anonym (floden)

Jag blir dyngsur!

Jag fattar inte: klart jag blir upphetsad och våt, men detta - dyngsur, floder!!
    Träffat en ny kille och första natten tillammans myste vi bara - inget sex alltså, men jag blev sjukt kåt av att bara ligga där och då han pillade ner sitt finger så åkte dte lika fort upp igen. Var nog för blött :D
    Iaf så har jag ju vart medh onom mer å han vill likssom värma upp mig då innan han ska "in" , men det behövs inte för jag r redan dygsur, det är PINSAMT!
    å jag ahr aldrig vart så förr...
    tips på vad göra?
    Ja vill ju inte direkt säga: eh, ursäkta, kan vi pausa här så jag får torka min mutta torr :p ???

• Svar på tråden Jag blir dyngsur!
  • adrenalin

det är väl inget pinsamt? tycker han det är hemskt kanske han inte ska ha sex?
    det är ungefär som man som tjej skulle tycka det var skitäckligt med försats... eller pungar

burriburr.wordpress.com - läs bloggen, den handlar om saker du gillar! :)
  • Anonym (floden)

han tycker inte det är äckligt tror jag. vi skrattar mest åt det, men jag tycker det är jobbigt...

• Anonym

När jag blivit våt som en flod så har alla killar jag varit med enbart tyckt att det varit jättesexigt. Jag själv kan tycka att det är lite jobbigt eftersom det blir kladdigt och så, men försöker att inte tänka på det eftersom det blir mycket skönare för båda två när det blir så vått.

• adrenalin

skrattar åt det? vadå, varför är det kul? hallå?
    sorry men jag fattar varken det roliga eller det pinsamma...

• Anonym

Han kanske blir mer stolt att han kan hetsa upp dig så pass att du blir dyngsur.

• Anonym (floden)

äh, vi har ganska lika humor och vi låg bara och pratade om allt förut och jag sa att jag skämdes så jag blev så blöt å han sa : typ flod eller? hahaha, han stör sig knappast på det, men skulle ju vara härligt om han kunde pilla mig våt också :p

• adrenalin

det låter som att ni är unga och inte så vana med sex.

alla med lite vana vet väl att blaskeblött är inget?

• Anonym (floden)

nja 24 så har ju gjort det några gånger. men aldrig att jag blivit sååå blöt med någon. haha.
    vad jag säger är bara att det skulle vara skönt om han fick göra mig våt också...:/

• Anonym (floden)

jo, men inte att han rör mig däre nere. det räcker likssom med att han typ tar i mig bara. haha, känsliga jag

Svar på tråden Jag blir dyngsur!