• Bumbi mamman

Tårta-billig? Västerås?!!

Hejsan!! Jag planera dop för min lilla kotte...de blir förmodligen efter jul =)
    Jag tänkte höra om det är någon som är duktig på vart det finns fina och prisvärda dop tråtor..det ska inte vara smörgåstårta...utan "vanlig" =)
    Det kommer ca 47 pers..så jag kommer behöva en stor eller flera små=)
    Har ni tips och ideer...så dela med er=)

• Svar på tråden Tårta-billig? Västerås?!!
  • Miss Love

Coop extra samt Ica supermarket butikerna kan man beställa tårtor ifrån till ett bra pris.

• tessan27

Köpte prinsess tårtor på ICA Maxi igår och det var ganska bra pris. 149 kr för 10-12 personer. Vi var ca 25 personer (vuxna) och jag hade 2 tårtor och fick en halv kvar...

• JennyL25

Chantals har ju och kanske Pågen.
    Kanske inte billiga men hyfsat ändå.

Kolla efter med Maxi ochså.

• dubbelmamma

Vet inte hur det är i Västerås, men vi handlar alltid tårtor på ICA Maxi. Jättegoda och till bra pris. Det går att beställa om man vill ha något särskilt utöver deras standardsortiment.

• Bumbi mamman

tack för era svar..jag har bestämt mig nu för ica maxi s tårtor =)

• UllaBella

I Hallstahammar har de goda och fina tårtor. På Mimmis cafe´.
     Vi fick två kanonfina och goda tårtor. Vi fick själva välja sylt, och så var grädden blandad med marsan, det gjorde mkt för smaken.
    Färg på marsipanen fick vi också välja och det kostade inget extra för vare sig färgning på marsipan eller att de skrev på tårtorna.

Vi tänkte köpa på brynolfs först, "Dansk Hallon" men de var så hutlöst dyra, dessutom skulle de ha 15.- extra per tårta om vi inte ville ha grön marsipan, och de tog även extra för att skriva på tårtan.
    Kika in i mitt galleri, där de finns med!!

• UllaBella

hmmmm gick ju inte... Hur gör man då?? För att få in bilden direkt?

Svar på tråden Tårta-billig? Västerås?!!