• Keewii

hjälp! beslutsångest! bt jogger eller baby jogger??!!

Hjälp! Nu får jag magsår!
    Jag MÅSTE ha en ny vagn till min dotter som är 26 mån. Står och funderar mellan en BT Jogger single eller en Baby Jogger

uteungar.se/zoom_product.asp

www.babyproffsen.se/2007/wnasp/asp/bigpic.asp&file

Rätt lika eller hur?!
    Men ändå rätt olika. BT:n kan du ha liggdel också, kan va bra för nästa barn som kommer nån gång, fast har ju min klumpiga Emmaljunga då.
    Babyjoggern tar upp till 34 kg, BT upp till 18 kg...
    Babyjoggern väger 9,5 kg BT:n 13 kg!
    HJÄLP mig!

• Svar på tråden hjälp! beslutsångest! bt jogger eller baby jogger??!!
  • Keewii

Puffar för fler åsikter :)

• gunilla m

Jag röstar nog på Baby Jogger med tanke på kiloantalet. Fast det är klart, det är kanske inte så många barn som behöver vagn när de närmar sig 35 kilo... dessutom väger den mindre...
    har du sett de båda vagnarna live och känt på dem? typ hur de är att fälla ihop och så?
    är det någon prismässig skillnad oxå?

• Keewii

Har bara sett baby traveln live, men på joggerns hemsida finns filmer och grejer. nej hon ska väl inte ha vagn när hon väger 34 kg hehe, men det e kanske över 18 kg?
    baby traveln är 1500 billigare, men joggern är mindre, lättare och smartare att fälla.

• Maya

Jag skulle ta babytraveln, har själv haft den som ´syskonvagn och var jättenöjd, dessutom kan du ju ha den till nästa bebis om du köper till en liggdel.

• Keewii

Blidde en Baby Jogger!
    Väntar ivrigt på att den ska komma med posten!
    Grymt nöjd med mitt val!

• siamusen
    Keewii skrev 2007-11-27 14:57:39 följande:
    Blidde en Baby Jogger!Väntar ivrigt på att den ska komma med posten!Grymt nöjd med mitt val!
    Precis varit ute med min i skogen Du kommer inte ångra dig!
  • annnniz

jag har oxå funderat mellan dom två, du kan väl berätta när du fått hem din om hur den är??=)

• Keewii

Jag valde en svart!
    Fick hem den igår, den e heelt underbar! Super lätt, men ändå stor stabil vagn, blir ingenting när den e ihopfälld, och att den säger bara poff så e den ihopfälld!
    Helt grym!
    E sååå nöjd!
    Tack så mycket siamusen för tipset!

• siamusen
    Keewii skrev 2007-11-29 10:04:10 följande:
    Jag valde en svart!Fick hem den igår, den e heelt underbar! Super lätt, men ändå stor stabil vagn, blir ingenting när den e ihopfälld, och att den säger bara poff så e den ihopfälld!Helt grym!E sååå nöjd!Tack så mycket siamusen för tipset!
    Ja, visst är de toppen

Den svarta âr snygg!
Svar på tråden hjälp! beslutsångest! bt jogger eller baby jogger??!!