IVF:ar från Jönköping del 5
Då var det åter dags att starta en ny tråd för oss från Jkpg.
Vi välkomnar gärna nya till vår tråd, några av oss har ju blivit gravida och någon har fått barn
Hoppas det blir fler + i denna nya tråden
Då var det åter dags att starta en ny tråd för oss från Jkpg.
Vi välkomnar gärna nya till vår tråd, några av oss har ju blivit gravida och någon har fått barn
Hoppas det blir fler + i denna nya tråden
Angående fikat på onsdag så måste Havet ställa in, men ni är välkomna till mig istället.
Skriv upp er om ni vill komma så jag vet..
Hej!!
Vad bra att du startade upp en ny tråd. När var och hur blir det med fika på onsdag?? Såg att Havet inte kan. Är det någon som fortfarande är intresserad av fika ändå? Jag är!
Hej! Kul att få kontakt med någon från samma stad! Fick kallelsen till Linköping idag för samtal. Nu börjar jag bli nervös igen. Är så väldans rädd för ÄP, att det ska göra ont. Vissa säger ju t.o.m att bedövningen gör ondast! Hur fixar man allt? Kan man få en klubba i huvudet eller nåt rus så man inte bryr sig??? När och vad ska ni andra göra för att göra barn ??
Svara så blir ja gla igen!
kramkram//Hanna
Hej vänner!
Är det fika imorgon?
Hemma hos afrodite? Coffee by George? Vasa påtår?
jag e på ? Just tell me where ?
Hej på er allihopa
Jag vill börja med att be om ursäkt för att jag inte kunde denna vecka. Jag skulle jätte gärna vilja träffa er alla snart igen men kan tyvärr inte på onsdag och inte heller i nästa vecka.
För mig passar det bättre i vecka 49 men jag vill absolut inte ställa till det för er andra.
Men vi kan väl satsa på nångång v 49 då!?? Roligt om så många som möjligt kan! Kan närsom i och för sig, går ju hemma! Bestäm ni som har lite att göra så får jag hoppas att jag själv kan då, får se till att knipa nu ett par veckor, känns som liten kommer komma inom de närmsta 3 veckorna.
Välkommen hit tröttmössan! Roligt med nya människor, fast som afrodite sa så önskar man att det var under andra omständigheter.
Hoppas allt är väl med er alla! Kramar
Vi satsar på V 49 tycker jag, låter bra.
Hej igen ni alla! Vad är det FET betyder nu igen? är de bra att ha att göra med i Linköping? Hur kändes ÄP för er?
Natti!