• JoE

Ni i Västerås - vart tränar ni?

Ska börja träna!! Vill helst träna gruppträning men alla pass går på kvällstid. Så det får bli gym.

Vilket gym tycker du är bäst? Väljer mellan Friskis & Svettis, Nautilus på Löga eller tjejgymmet på Glada Oxen.

Nån som vet nåt om dessa?

Tacksam för svar!

/Johanna

• Svar på tråden Ni i Västerås - vart tränar ni?
  • laya

Jag tränar på Vybe studio, dom har gruppträning på dagarna, vilket jag tycker är bra. Visserligen är det power plate alltså vibbträning. Vad vill du träna för gruppträning?

• Mellanmjölkens land

Har tränat på Nautilus tidigare, främst på kristiansborg men även på löga på somrarna. Bytte träningsform för 1½ år sen så det kan ju ha ändrat sig, men jag tyckte att det var ett helt ok gym.

Gott om maskiner så man slipper stå och vänta. Ett par av mina favoritmaskiner saknades visserligen men de hade andra som jag inte testat förut.

Fräsht och bra strechingområde.

Att man måste gå genom baddelen bland springande/skvättande barn är väl ett minus eftersom det ofta är blött på golvet.

• JoE

vart ligger Vybe studio nånstans? Har aldrig hört talas om...

• laya
    JoE skrev 2007-11-19 21:09:27 följande:
    vart ligger Vybe studio nånstans? Har aldrig hört talas om...
    Vid skatteskrapan.
  • MiLLa80

joE: jag tränar på friskis och svettis här i västerås... eller tränar och tränar.. jag har ett träningskort där iaf. men det var länge sedan jag var där. men tycker att det är bra och billigt!

Svar på tråden Ni i Västerås - vart tränar ni?