• Anonym (jag)

Babianrumpa!!

Alltså jag ser ut som en babian i analen.
    Det går inte alls in som en grop, utan rumphålet står liksom ut!!
    Ser inte klokt ut!!
    Om man ser på nån film e tjejerna alltid släta i rumpan och det ser ut som en tratt.

Vad kan man göra åt eländet?

• Svar på tråden Babianrumpa!!
  • Anonym

men alla ser olika ut i röva. klart de är snygga på film.

är inte mkt att göra åt, bara att inte tänka på det så mkt.

• Anonym

ha,ha,ha ursäkta men du skriver så kul!

• Anonym (jag)

ja, kul att skriva om. men inte så roligt att se ut så.

• Me o Mike

haha.. Är det inte hemoroider eller nåt??

• Anonym

nej det kan jag förstå.jag har inte ens tittat på min anal ska kanske smyga in på toa och ta mig en titt.Vem vet kanske vi är två med babian anal!! ha,ha,ha förlåt men jag kan inte sluta skratta!

Anonym (jag) skrev 2007-11-19 13:24:00 följande:

ja, kul att skriva om. men inte så roligt att se ut så.
  • Charlie Bravo

Du kanske är den där "felande länken" mellan apa och människa som nämns inom evoluionsteorierna. Tidigare har man ju trott att schimpansen är den varelse som är mest lik människan, men nu kanske det är dags att revidera den teorin.

• Anonym

ha,ha det var faktiskt ganska elakt.
    Charlie Bravo skrev 2007-11-19 13:33:48 följande:

Du kanske är den där "felande länken" mellan apa och människa som nämns inom evoluionsteorierna. Tidigare har man ju trott att schimpansen är den varelse som är mest lik människan, men nu kanske det är dags att revidera den teorin.
  • Anonym (jag)

haha. ganska kul, men ändå inte haha
  • Anonym

jag tror det finns fler med fula analer.Jag har inte heller så snygg men jag orkar inte bry mig.Finns nog inget att göra åt saken tyvärr.har däremot hört att man kan bleka analen!

Anonym (jag) skrev 2007-11-19 13:42:14 följande:

haha. ganska kul, men ändå inte haha
Svar på tråden Babianrumpa!!