• vadskajaghetadå

vadan detta gnäll?????

känner mig så less just nu, känns som han bara gnäller hela tiden när han inte ammas eller sover...

han som annars är så lugn och rofyld när man sitter med honom, nu gnäller han mest hela tiden..just nu är han skitarg när pappa byter på honom, det brukar han heller inte vara..

han är van med folk och att vi är ute & går etc..men kan det ha blivit för mycket? jag är sällan hemma en hel dag..
    nu blev han verkligen SKITARG när pappa la ner honom i soffan..
    jag funderade ett tag om det var tänder på gång då han har börjat stoppa händerna i munnen, dregglar etc...

sen blir jag arg på mig själv att jag blir sur när han är såhär..."nu får du ta han" sagt med en ganska arg ton till pappa besviken på mig själv att jag blir sur & less

• Svar på tråden vadan detta gnäll?????
  • Jessi

Du har rätt i att det kan bli för mycket... Det kommer en dag när de märker av sin omgivning mer och mer, och världen MÅSTE få vara liten innan den kan bli stor!!!

• Lilja84

Man kan inte alltid vara glad supermamma som tål allt ..

Låter som tänder .. eller så helt enkelt att han har hamnat i en "mammaperiod" dvs .. pappa är världens hemskaste och mamma är den enda som är nått att ha .. och är det en mammaperiod då kanman inte sätta ner dom på golvet och oavsett vad pappa gör så passar det inte ..

• vadskajaghetadå

ja det verkar som det ör nån slags period just nu..tack för era stöttningar..vissa dagar sover han mer och andra mindre...
    pappa går bra nu...han var lite hungrig,,men många gånger gnäller han när jag ammar också..ungefär som det gör ont när maten hamnar i magen..jag vet att det inte är så men han beter sig så...

kanske är det för mycket?

• vadskajaghetadå

glömde skriva 3 ½ månad...

men jag brukar tänka på att ha skyddet på vagnen uppfält så han inte får se för mycket, går jag med selen (inte så ofta) så har jag honom innåt osv...

det är allafall samma personer han träffar...mormor,farmor,morfar,mamma, hans 2 fastrar etc..men om jag bara skulle sitta inne om dagarna eller kvällarna skulle jag bli galen och vara på ännu mer dåligt humör

• luzorsus

min tjej är starx över 4 månader och vill inte göra en och samma sak väldigt länge utan behöver ombyte ganska snabbt...

• vadskajaghetadå

ja samma här

Svar på tråden vadan detta gnäll?????