• Wosh

Barnvagn som är liten ihopfälld?

Har en volvo 850 sedan som ingen verkar vilja köpa(skulle köpt en kombi isf), så jag tror att vi får stå ut med den och försöka hitta en så liten vagn som möjligt.

Är det någon som vet en liten vagn som är väldigt liten ihopfälld.

Bebben kommer i April.

• Svar på tråden Barnvagn som är liten ihopfälld?
  • snutti

De flesta vagnarna är relativt små idag, men satsa på en urbanjungle eller en babytravel, de är nog minst...
    Sen ett tips är att ni provar vagnen i bagageluckan innan ni köper den :)

Lycka till

• This is me

Vet ej tjej som köpte babyproffsens egna vagn. Det var den enda som fick plats i deras bil. 4000:- för ligg och sittdel, värt att kolla upp kanske.

• elin7901

Vi har beställt en emmaljunga cangoroo den är väldigt smidig.

• Spaak

Bugaboo Gecko blir pytteliten när den är ihopfälld. Får utan problem plats till och med i ett baksäte (har Saab 95)

• Cinnalinna

Håller med om att de flesta vagnar blir små.

Den mest imponerande vagenn jag sett ihopfälld är Loola (fransk vagn tror jag) men har ingen aning om den ens säljs i sverige.
    Den blir som ett ihopfällt paraply trots att det är en "riktig" vagn.

• lilla nyllet

Teutonia Rocky går in i min lilla golf.

• JonnyB

Urban jungle utan tvekan! Min syster har haft både en och två sådanna men har oxå under systerdotterns tid provat Buggaboo C. FRUKTANSVÄRT snygg vagn, men FRUKTANSVÄRT jobbig att få ihop...

Satsa på en UJ om du har råd!

• Sophie

Vi testade alla tänkbara vagnar i vår Audi A4 utan kombi och den absolut bästa och smidigaste vagnen att packa in kom vi fram till är Teutonia Fun, men sedan skall ju vagnen också stämma in på övriga önskemål man eventuellt har.

• Louise Hbg

Vi har även liten bil och styrs mycket av storleken i vagnvalet. Vi har tittat lite på Crecsent edge, tycker den är super läcker... men har inte "testat" den riktigt...

• liskari

brio happy ska ju iaf bli platt när den är ihopfälld. testa..

Svar på tråden Barnvagn som är liten ihopfälld?