• Samasa

Du som har en crosstrainer...

...vilken har du, var har du köpt den och vill du rekommendera den?? Tänkte köpa en nu när man närmar sig slutet av gravidteten, kan vara skönt att stå och trmpa på ibland + att den självklart är bra sen när man ska bli av med några gravidkilon och inte har tid eller möjlighet att ta sig till gymmet.

Såå, alla ni med en crosstrainer hemma...jag uppskattar ALLA tips!!!

• Svar på tråden Du som har en crosstrainer...
  • Spiken

Vi har köpt en begagnad crosstrainer av märket Energetics, den har lite längre steglängd än de som jag provat på Team Sportia och Stadium så det känns skönare att springa i den.

• Samasa
    Spiken skrev 2007-11-20 11:29:04 följande:
    Vi har köpt en begagnad crosstrainer av märket Energetics, den har lite längre steglängd än de som jag provat på Team Sportia och Stadium så det känns skönare att springa i den.
    ååhh en sån har jag kikat på...verkar ju jättebra!! Den låter inte mycket när du använder den??
  • Girlfriend in a coma

Jag har en orbitrek, är grymt nöjd, har haft den i ca 2-3 år och använt den MKT, men nu börjar den bli sliten. Min är beg. men har man köpt ny får man bara beställa reservdelar i två år. Den låter en del men jag tror de flesta billigare gör det. Den kostar 1495 :- inkl frakt sist jag tittade.

• Samasa

Girlfriend in a coma skrev 2007-11-20 16:10:38 följande:

Jag har en orbitrek, är grymt nöjd, har haft den i ca 2-3 år och använt den MKT, men nu börjar den bli sliten. Min är beg. men har man köpt ny får man bara beställa reservdelar i två år. Den låter en del men jag tror de flesta billigare gör det. Den kostar 1495 :- inkl frakt sist jag tittade.
    Jaa de verkar ju onekligen vara poppis de där Orbitrek...och billiga är de!!! Så den låter mycket!?? Så mycket att du blir störd av det??
  • Spiken

Girlfriend in a coma skrev 2007-11-20 16:10:38 följande:

Måste man inte böja sig ner för att ändra motståndet på dem? Jag tycker det verkar läskigt att bli tvungen att böja sig ner för att ändra motstånd.
  • Girlfriend in a coma

Man behöver böja sig något ja, men inget jag någonsin reflekterat över skulle vara dåligt dock!?! Den låter mkt nu men då är min lite halvtrasig pga en timmes användning varje dag under lång tid och jag köpte den begagnad för lite mer än ett år sedan. Jag vet inte hur mycket de låter vanligtvis men jag tror att det är lite det som skiljer en dyr från en billig. Jag tittar mest på textade tvprogram alt musik i hörlurar och då är det inga problem, kan vara irriterande att försöka höra vad de säger på ett svenskt program.

• sladdenskåne

Hej , jag köpte min på tv-shop....Är nöjd med den, fast den är inte utsliten precis..Men det ska bli ändring på det nu, hehe..

• Samasa
    sladdenskåne skrev 2007-11-21 11:42:42 följande:
    Hej , jag köpte min på tv-shop....Är nöjd med den, fast den är inte utsliten precis..Men det ska bli ändring på det nu, hehe..
    Är det en orbitrek du har köpt!?? Skickar massa pepp till dig så att crosstrainern blir lite sliten...hihi
Svar på tråden Du som har en crosstrainer...