• hotten

vad köpa fråm intersport i julklapp? 1+3+5+7 åring?

har ett dilemma, måste handla upp presentkort/tillgodokvitto till intersport, för några tusen kr...
    jag kan köpa lite kläder å grejer till familjen, men sen..
    därför har jag bestämt mig för att köpa julklappar från intresport he he.. frågan är så vad skall man köpa till en familj med 4 barn (1,3,5 och 7 år alla killar) kläder till var å en typ adidas jogging? eller nån sportsak vad? eller nått gemensamt???

hade du barn i den åldern, vad skulle du vela få??

• Svar på tråden vad köpa fråm intersport i julklapp? 1+3+5+7 åring?
  • solstraalen

Till de minsta finns de ju inte mkt annat än kanske lite kläder. Någon vinterleksak?

5 och 7åringen kanske vill ha skridskor?

Mamma till Anton 9910-,Saga 0512- och Josef 0706-
  • strålöga

Har de inte babyproffsen och intersport under samma tak? I närheten av jag bor finns båda ställena i samma lokal. Har fått utnyttja mina presentkort på båda ställena. På babyproffsen finns ju leksaker iaf till 1 -3 års åldern.

• hotten

larki: nej här finns bara intersport tyvärr..

solstralen: ja åtminstone 1 åringen finns nog inget annat än kläder.. familjen bor i södra sverige hur ofta åker de skritskor där? (dum fråga från norrlänning)

fler förslag?

• strålöga

Den äldsta killen, håller han på med ngn sport som fritidsintresse ?

• hotten

larki, ingen aning om vad de gör eller gillar, släktingar man träffar typ en gång per år.. (pgav avståndet)

• game set match

Ettåringen & Treåringen:
    Cykelhjälm, kläder, coola sneekers, pulka, underställ (även om det inte är superkallt är det rätt schysst att ha under vanliga skalkläder), mössor & vantar

Femåringen & Sjuåringen:
    Samma som ovan men med tillägg på sportskor (handboll, fotboll?), skateboard med skyddsutrustning...

• Cocarola

Vintergrejer
    1 babypulka med rygg, värmekuddar (till vantar etc)
    3 skridskor, längdskidor, pulka/skridskohjälm, hockeyklubba
    5, 7 skridskor, längdskidor, hockeyhjälm, hockeyklubba
    alla åkmatta (tillsammans)

Vår/sommargrejer
    1 gympaskor, träningsoverall
    3,5,7 inlines, skateboard, hjälm, skydd, "springskor", badshorts, snorkel/cyklop, simfötter, Haglöfs små ryggsäckar till utflykter med dagis och skola. Innebandyklubbor + bollar.
    alla blågul fotbollsdräkt

• fyrkottsmor

kickbord till de större. babypulka?? Skoteroverall så de kan åka norrut HiHi.

• hotten

var å kikade på intersport *mutter*, finns inga pulkor, åkmattor, inga träningsoveraller, t tröjor eller andra innekläder för 1 å 3 åringen, några väldigt få plagg till 5 åringen... inga skeatebord å dyl då det tillgör sommaren å kommer först till våren igen.. likaså simfötter, snorkel mm..
    badshorts finns dock men tror nog att de har det?
    klubbar bollar kommer familjen inte att använda ändå... å köpa 3-4 uppsättningar av skidpaket känns faktiskt för dyrt samtidigt som de har snö så kort period så det kanske inte ens blir varje år..

nä får nog skippa intersport

• Cocarola

Kanske du kan sälja presentkortet för lite mindre än det är värt, på Blocket el dyl?

Svar på tråden vad köpa fråm intersport i julklapp? 1+3+5+7 åring?