• Esa

Kan man vara gravid även om tempen sjunkit 0,1 till 0,2 grader innan BIM?

Jag vet att tempen går ner till normal temperatur när man ska ha mens. Jag har haft en sänkning med 0,1-0,2 grader det senaste dygnet och min BIM var i går, i dag eller i morgon. Är det kört nu eller kan temperaturen växla även om man är gravid? Någon som vet?

• Svar på tråden Kan man vara gravid även om tempen sjunkit 0,1 till 0,2 grader innan BIM?
  • Esa

Är det verkligen ingen som vet?

• Wilmur

Knuffar vidare.......är nyfiken!

• Dimitra

Är det en liten eller stor sänkning för dig? Den frågan är mest intressant att titta på Om det är en tiondel av hela ökningen så betyder den antagligen ingenting, är det hälften så kommer nog andra halvan imorgon.

Lycka till!

Jubel och jubileum! 30:e försöket...
  • Esa

Min normal temperatur är ca 36,4 och jag har haft runt 36,8/36,9 efter ÄL. Vad tror du?

• Dimitra

Har du någon kurva jag kan få titta på? Låter som ett ganska långt steg på en så liten ökning men å andra sidan är det ju inte ovanligt att tempen varierar lite. Är få som har en spikrak kurva hela cykeln

Jubel och jubileum! 30:e försöket...
  • Esa

Jag har tyvärr ingen kurva men jag är säker på att mensen dyker upp i morgon...

Svar på tråden Kan man vara gravid även om tempen sjunkit 0,1 till 0,2 grader innan BIM?