vart finns lekhjälm?
nu på dagis måste dom ha hjälm på sig dom vill helst att dom harn en men sådant grönt spänne men vart finns dem? och pris? jag hara bara sett vanliga utan sådant spänne.
finns det på nätet kanske
tips
nu på dagis måste dom ha hjälm på sig dom vill helst att dom harn en men sådant grönt spänne men vart finns dem? och pris? jag hara bara sett vanliga utan sådant spänne.
finns det på nätet kanske
tips
tror inte att det finns gröntspänne på lekhjälmar. Har aldrig sätt det. Bara på cyckelhjälmar. Men lekhjälmens spänne går lätt upp tycker jag. Fråga på dagis dom borde ju veta vart du kan köpa det när dom kräver det.
nej dom ser ut som hockyhjälmar fast med grönt spänne
Jofas småbarnshjälm ("lekhjälm") brukar finnas på sportaffärer.
Vi köpte våra på Stadium eller Intersport.
Annamaja:
Småbarnshjälmar finns både i cykelvariant och "hockyhjälms" variant. Att det heter småbarnshjälm beror på att de har grönt spänne.
Vitsen med spännet är att det skall gå upp lätt ifall barnet fastnar, tex när det klättrar i en lekställning.
Det betyder dock inte att spännet går upp om barnet slår i huvudet i marken. Det handlar om helt olika krafter, eller kanske rättare sagt var kraften hamnar.
Finns på Ica Maxi i Birsta.... 199:-
den utan grönt spänne kostade 199kr
Halloy! Undrar vilka färger dom har på maxi? Nån som vet?
svart och röd har inte sett andra färger nån annan stans heller finns det annan färg?
Har sett silver och rosa med glitter i.
Men vet inte vart!?
Förlåt mig..hade för mig det var 199:-...
Nja..det där me grönt spänne vet jag ju inte förståss..
Vi köpte en Jofa typ hockeyhjälm med "tryckknappsspänne på Intersport i våras och den gick på runt 200:-