• Taffer

Är det ett dåligt tecken eller?

I fredags var jag på intervjuv i Danmark och jag tyckte det känndes jättebra Dom pratade på och det lät verkligen som att jag skulle kunna få nått i alla fall (dom behövde fler än en, det är i butik) och dom sa dom behövde helgen för att titta igenom ansökningarna för att se vem som passade var, dom skulle rigna måndag eller tisdag.
    Nu är det tisdag och dom ringde aldrig igår. Är det dåligt? Att dom inte ringde redan igår menar jag då.

Vill verkligen ha detta jobbet och har varit ltie inställd på det nu efetrsom det verkade så positivt i fredags. Men man kan ju såklart aldrig vara säker.

• Svar på tråden Är det ett dåligt tecken eller?
  • Eisa

Så var det för mig med, men jag ringde själv till slut och då hade jag fått jobbet.

• SIN74

De skulle ringa mån eller tis. Vänta ska du se så ringer de under em. Annars ringer du i morgon fm. Lycka till med nya jobbet!

Man bör sila mygg och svälja kameler. :)
  • Taffer

Eisa: Jo jag täntke ringa upp själv om dom itne ringt idag, men tänkte vänta efetrsom dom sa måndga elelr tisdag.
    Men kan ju hopaps att jag fått jobbet. Dom behövde folk i många butiker och dom sa att du ville se vem som passade var, det tolkade jag ltie som att dom var lite intresserade i alal fall. Dom hade haft 6 stycken på intervju, med mej inräknat, och det var hela Danmark som behövde folk tydligen, alltså alla butiker

• Taffer

SIN/¤: tack
    Jo jag sitter just nu och bara väntar på att mobilen ska ringa Dom andra gångerna dom rignt har varit efetr två, så jag hoppas ju

• Dinturiel

Nej tycker inte det är ett dåligt tecken. De sa måndag eller tisdag så de kan ju fortfarande höra av sig idag. Det har jag märkt är skillnaden mellan svenska och danska arbetsgivare, har de sagt att de hör av sig så gör de det.

• Taffer

Dinturiel: Jo jag vet om det, det är ju tisdag nu Men man har ju lite brottom, helst skulle dom ringt två minuter efetr intervjun Hoppas verkligen dom ringer idag. Dom ringde i alal fall tillbaka efetr helgen när jag hade ringt förra fredagen för att jag hade missat deras samtal, då gick jag oxå och väntade

• Dinturiel

De ringer ska du se. Kan vara att de också har mycket som de ska hinna med.

• Taffer

Dinturiel: Jo, absolut kan det vara så. Men ja som sagt, helst skulle dom ha gett besked redan då Man går ju och väntar och hoppas Men ja, jag tror oxå dom ringer, hopaps bara det är ett bra besked man får

• Dinturiel

Får man fråga vad det är för typ av jobb?

• Taffer

Dinturiel: Det är ett butiksjobb Hemtex.

Svar på tråden Är det ett dåligt tecken eller?