• Tola

fler som gjort konisering och blivit gravida efteråt..sedan haft lättblödande tapp halvår efter??

gjorde en konisering i juni.. blev oplanerat gravid direkt efter(på ngt sätt?;)) och det kan fortfarande ömma och blöda vid sex..
    en läkare kollade mig i v 14(är nu i 23) och hon sa att så fort hon petade med tops började det blöda.. men det var ingen fara. jag tycker dock det känns lite olustigt att blöda efter sex när jag är gravid..

• Svar på tråden fler som gjort konisering och blivit gravida efteråt..sedan haft lättblödande tapp halvår efter??
  • Tola

ingen? kanske la denna tråd lite fel..

• Lehla

hej!
    jag har blött efter sex i några år men det har vart även innan konisering.. men det senaste halvåret har det inte vart ngt blod alls från tappen. efter en undersökning blödde jag lite bara.

• Hallonpajen

Jag koniserades i januari och är nu i vecka 20. Var på återbesök efter konisering i v 6-7 och då hade jag blött efter sex 2 ggr, varav en gång ganska mycket. Vid ÅB hade jag som en liten utgjutning av slemhinnan på tappen där koniseringen gjorts, och den tog han bort och efter det har jag inte blött en droppe. Men läkaren sade att det är normalt om jag skulle göra det. Nu gick det ju längre tid för mig innan jag blev gravid än för dig, och jag kunde blöda efter sex flera månader efter koniseringen (var ju dock inte gravid då) så jag tror det är helt normalt som du upplever!

• Tola

operera bort cellförändringar

Svar på tråden fler som gjort konisering och blivit gravida efteråt..sedan haft lättblödande tapp halvår efter??