• Maverich

Icyou?

Någon som har kollat vad det är? Någon som ska "satsa" på det?

www.icyou.se

• Svar på tråden Icyou?
  • Bluescreen

galet. Jag lever redan ett liv - behöver inte ett till. Förstår verkligen inte syftet.

• lillasnurre

jag drar omedelbart öronen åt mig när det kostar pengar, speciellt så mycket som 50 euro!! luktar bedragare

• Maverich

Bert Karlsson har gjort tv-reklam för sidan, därför hittade jag den. Har inte läst igenom sidan helt och har inte fattat grejen riktigt.

• Jayrod

Jag har tittat på den, det går ut på att man ska köpa virtuella lägenheter för 50 Euro. Sedan antas dessa öka i värde och det ska startas en andrahandsmarknad. Eftersom företaget verkar sälja ett obegränsat antal lägenheter för 50 Euro så är det för mej en obegriplighet hur en sådan lägenhet skulle kunna få ett högre värde än 50 Euro.

När man köpt minst en lägenhet så ska man få tillgång till shopping, så att man t.ex. ska kunna köpa virtuella varor till sin lägenhet. T.ex. en virtuell soffgrupp. Det ska även gå att köpa äkta varor som skickas hem. Även virtuella partyn och annan virtuell samvaro ska finnas.

Det enda som finns idag är dock möjligheten att köpa lägenheter och ett diskussionsforum. När andra funktioner kommer igång finns inte ens en tidplan för. Frågan är om det kommer att bli något mer?

Läs gärna denna tråd i deras forum.
    www.icyou.se/index.php&Itemid=28&func=view&id=27&catid=4

Svar på tråden Icyou?