Går upp i brygga..
Hej,
Sedan ett par dagar sedan har vår son (3 mån) börjat gå upp i brygga, han verkar tycka att det är ganska kul. Men det ser lite udda ut, är det någon mer barn som gör likadant? Är detta utvecklingen mot något annat?
Hej,
Sedan ett par dagar sedan har vår son (3 mån) börjat gå upp i brygga, han verkar tycka att det är ganska kul. Men det ser lite udda ut, är det någon mer barn som gör likadant? Är detta utvecklingen mot något annat?
Min son har gjort så hur länge som helst. Han var nog för lat för att vända sig men för nyfiken för att låta bli att titta...*L* Vet faktiskt inta varför han gör så...
våra gör detta oxå, ser lite kul ut men de förflyttar sig så. Upp med rumpan och sen åt sidan också ner...fiffigt..
Rasmus har gjort så i flera veckor
Min kille gör oxå så - har gjort så sedan han var ca 3 mån - han är nu nästan 5. Tror att de tränar ryggmusklerna och förbereder vändning.... Min kille vänder sig fortfarande bara av "misstag" ibland - men är numera expert på brygga :)
Min son gör också det..Men han började nog det kring den åldern..Fast det var när han var arg