Har du en stegräknare?
Vi har fått varsin stegräknare på jobbet, och har nu en tävling där man i grupp ska gå så långt som möjligt. Målet är Paris
Vi har fått varsin stegräknare på jobbet, och har nu en tävling där man i grupp ska gå så långt som möjligt. Målet är Paris
Ja, jag håller också på att gå till paris, så nu har jag den på mig alltid. Eller i alla fall när jag har kommit ur pyjamasen på morgonen
Jag har det på mobilen :)
Ska få en,genom en beställning.
Ska bli kul att se hur långt man går varje dag.
Hur långt går ni på en dag när ni jobbar?
Jag går också till Paris, så nu en period har jag den på jämt.
Annat: Hade tävling på jobbet förut, men de stegräknarna fick vi lämna tillbaka.
japp, har tre stycken tom.. en har jag lånat ut till min mor.. o de andra två ligger förmodligen nerpackade i en flyttkartong då jag inte använder dem..
jag har stegräknar i mobilen... kul o så men när man är hemma så har man det ju inte på sig hela tiden för man kanske inte alltid har några kläder med fickor... men annars så tycker jag det är kul och praktiskt att den finns i mobilen... ler
har W710i en sonyericsson
Väntar fortfarande på att min ska komma med posten.. Vill se hur många steg man tar per dag.. Å ska försöka vinna över syrran.. *s*
Jag har en.Går 11000 steg en normal dag
Japp.
Vi är "bara" på väg till Berlin med jobbet, dock.
Puffar lite
Och så kan jag avslöja att jag har ca 6000 blygsamma steg i genomsnitt på en dag, men så har jag ett mkt stillasittande jobb också...