Ni med mysig bänk i hallen,köket!
Hej!
Jag vill se bänkar där man kan vila sin sjärt en stund...hur den ser ut och hur ni ombonat det runt om den =)
Hej!
Jag vill se bänkar där man kan vila sin sjärt en stund...hur den ser ut och hur ni ombonat det runt om den =)
Jag har målat om en gammal tv-bänk och använder den som hallbänk nu. Meningen är att jag ska sy en lång sittdyna och ha på bänken istället för den där filten :)
Och sen ska jag köpa 3 vita korgar att ha i de där "hålen" ovanför lådorna, om du ser..det får bli ganska låga korgar iofs men det får säkert plats några vantar & sånt där också, hehe
Kollain bänken här: blogg.aftonbladet.se/5304
kika in i min mapp hallen
Kolla i min blogg, jag har snickrat ihop en bänk o lackat den i rosa metallic färg...
husnr8.blogg.se/
Jag har också bilder i mitt galleri på en hemmasnickrad bänk/skohylla i hallen. Med vit panel och ek
s96.photobucket.com/albums/l162/Modigsvillan/¤t=0709101.jpg
Min hall. Kanske inte så "mysig". Men funktionell och stilren. Me like!
Jag har bild i vårt galleri på bänken i hallen. Vi köpte fläktskåp på IKEA som vi ställde på ben och gömde dem bakom sockel. I efterhand något för hög men den är suverän att sitta på och förvara vad man nu vill i den. Eftersom skåpen är köksinredning går det att komplettera med hyllplan på inuti utan att behöva borra.
Vi valde ekskiva på ovansidan men är man duktig och syr en dyna i motsvarande storlek skulle det ju bara supernice :O)
Lycka till!
Har är min nymålade bänk.