Herpes eller kondylom?
Känner mig helt förtvivlad, har fått utslag i underlivet. Har inte haft sex sedan slutet av september, och hade då haft samma partner sen juni. Innan dess två olika killar detta året, och innan dem hade jag en lång torka...
Kan ha haft ett enstaka utslag innan som jag tagit som en inflammerad talgkörtel, men denna gången är det många som sitter på de yttre blygdläpparna och på vulvan. De gör inte ont, kliar lite, men inte alls mycket och inte konstant. Men de är onekligen där... Mest en utbuktning, några med ljust vitt i mitten. Inte speciellt röda eller något (ni får ursäkta min noggranna förklaring, men vill inte undanhålla nåt). De är väl ca 6 st till antal, två större resten ganska små. Ungefär som finnar.
Kommer ha svårt att komma till klinik, men ska försöka få en tid som passar mig. Har precis börjat dejta en ny kille, men har inte haft sex med honom än tackolov.
Vad tror ni det kan vara? Har hört att även en svampinfektion kan ge utslag, men det är väl mest önsketänkande.
Sitter här och tycker det är tur att jag trivs med katten för det lär väl bli bara hon och jag hela livet, ingen kille kommer någonsin vilja ha mig nu...