• Jenny7804

Linne m öppen rygg?

Jag behöver hjälp o hitta ett linne som ska ha öppen rygg. Spelar ingen roll om det är halterneck lr vanliga "linneband". Men bak så vill jag att det ska vara öppet med band som gör att den "sitter åt" (inte flyger runt):) Vilken förklaring! Men men. Hoppas nån vet var man kan hitta ett!
    Tack på förhand
    Jenny

• Svar på tråden Linne m öppen rygg?
  • Jenny7804

Hallå.. någon.. Please:)

• Banana82

fattar inte riktigt hur du menar i modell, jag söker själv efter linnen och toppar med bar rygg på ebay, för att när jag går ut visar jag gärna min tatuering... så jag skulle säga ebay...

Det är skillnad på att ha tid med en annan människa och på att ha tid för en annan människa.
  • Jenny7804

Jag vet inte riktigt själv men vill ha bar rygg. Har oxå tatueringar som jag tycker är så fina:) På tradera finns d ett just nu men då är halva ryggen fri nertill. Det kom från Vero Moda så jag får ta en sväng o kika där.

• Banana82
    Jenny7804 skrev 2007-11-22 09:44:53 följande:
    Jag vet inte riktigt själv men vill ha bar rygg. Har oxå tatueringar som jag tycker är så fina:) På tradera finns d ett just nu men då är halva ryggen fri nertill. Det kom från Vero Moda så jag får ta en sväng o kika där.
    har nåt linne jag köpt på vero moda som är tajt uptill sen är det öppet nertill i två "flärpar"... annars ebay och sök på bare back, open back, openback och liknande sökord
    Det är skillnad på att ha tid med en annan människa och på att ha tid för en annan människa.
Svar på tråden Linne m öppen rygg?