IKEAS badrumsmöbler???
Är det någon som har IKEAS badrumsmöbler och kan berätta för och nackdelar med dem?
Skriv gärna och berätta om det är någon som har den vita höglansiga inredningen och om den är bra.
Tack på förhand!!!
Är det någon som har IKEAS badrumsmöbler och kan berätta för och nackdelar med dem?
Skriv gärna och berätta om det är någon som har den vita höglansiga inredningen och om den är bra.
Tack på förhand!!!
Ingen????
Vill oå veta så jag puffar!
Var på IKEA igår och tittade och luckorna är jättefina, men det känns inte så kul med Vättern stommen. Om man renoverar ett badrum för massa pengar så känns det tråkigt att sätta in ett skåp som känns lite halvbilligt. Man ser ju skåpsidorna och det är ju som en vanlig spånskiva
Sofiia: Vad tycker du?
Vi köpte vanligt skåp och lucka till badrummet från Ikea, supersnyggt och billigare än badrumsmöblerna. Köpte ett vitt skåp med 3 utdragslådor och en svart bänkskiva över och ett vitt högskåp med frostat glasdörr
Vi valde IKEA för att de passade bäst in i hemmet, inte för att de var billiga. Tycker om möblerna jättemycket, den enda miss/nackdel är att vi har ett skålformat handfat och skåpet under har börjat få liite vattenskador. Vi skulle sätta in en glasskiva som skydd med det blev aldrig av.
vi har men byggde in dem med kaklad skiva vilket gör att det ser ut som vilken badrumsmöbelsom helst, vägrar betala 30-50000 för kommder på tex svaedbergs!!! vårt gick på 5000 tror jag!!
Kollade på köksavdelning och där finns det köpa fina täcksidor till skåpet men då passar ju inte handfatet som ska sitta över hela skåpet
Är det någon som har bilder på era IKEA skåp???
Jag har någon bild i mitt galleri.
Vi har "Freden" från IKEA med Höllviken handfat och Enskär blandare. Jättefint (enligt oss) och passar bra in i badrummet. Inte svår att montera men så har jag en händig karl också som gjort allt annat i badrummet... Finns nog ett par bilder i galleriet.
Handfatet är underbart! Nästan så man kan bada i det.
Jag pratade med personalen på IKEA och köksdelarna är ju inte gjorda för badrum så garantierna gäller inte då. Man kan ju ta ett vanligt köksskåp med luckor, men då passar ju inte handfatet över om man ska ha ett som täcker hela skåpet.