• Umbra

Bugaboo åkpåse???

Har precis köpt en Bugaboo men fattar inte riktigt... Botten är ju så hård! Det följer ju med en lättare åkpåse men med bara den i är det ju jättehårt, under åkpåsen är det ju en platta. Måste man köpa en annan tjockare åkpåse för att det skall bli mjukare eller ha någon sorts madrass i eller vad? Hur fungerar det i andra vagnar? Någon som vet? Jättetacksam för svar!

• Svar på tråden Bugaboo åkpåse???
  • Umbra

Ingen som vet??? Jag trodde att man fick svar på ALLA sina frågor härinne....

• Edwina

Tyvärr känner jag inte alls till hur det är med Bugaboo vagnar, men i den vagn jag köpt (Teutonia Primus) följde en mjuk madrass med.

• Umbra

En separat madrass alltså? Eller åkpåse? Har du hårdlift? Många frågor, men jätteglad att få svar!

• Edwina

Jag har en duodel (hårdlift antar jag?) det är liksom hård träbotten med endast tygklädsel i själva liggdelen. I köpet kom en inplastad separat madrass, typ 2-3 cm tjock att lägga i.
    Någon åkpåse har jag inte köpt än men det kan man ju köpa och också lägga i.

• barballad

Om man läser på bugaboos hemsida så står det så här om liggdelen: "including mattress set and apron". Så nån slags madrass borde väl ha ingått i köpet.

• snart tre

Ja, det ska ingå en madrass till liggdelen. Den borde väl räcka

Blivande Bugabooägare

• lexa

Det stämmer det är bara en liten tunn madrass som liksom sitter ihop med påsen, och det är inte så tjockt. Man får väll bulla upp med lite filtar och grejer under. O
    m man inte får barn på vintern för då kan man lägga i footmuffen den stora åkpåsen med flecce i så blir det väldigt mjukt och skönt.

Svar på tråden Bugaboo åkpåse???