Ena foten kall och känns konstig, som om den vart nedkyld/somnat
Har haft detta i 2 dagar nu, börjar bli rädd. Känns lixom som att den precis vaknat från att somnat, kall... som att den vart nedkyld. Inte ont. Vad är detta? ska jag vara orolig?
Har haft detta i 2 dagar nu, börjar bli rädd. Känns lixom som att den precis vaknat från att somnat, kall... som att den vart nedkyld. Inte ont. Vad är detta? ska jag vara orolig?
puff
Om du är orolig så ring sjukvårdsupplysningen och rådgör.
någon som har haft det såhär?
Hej jag ville bara berätta att jag har haft något liknande det börja med att jag fick träningsvärk i skinkorna efter ett dygn började det domna bort så efter3 dygn var det bort domnat hela min baksida och hela fötterna. Efter någon dag vart dom helt blå så jag var upp till läkarn men dom hitta inge fel på mig jag det kändes som jag hade förfryst fötterna jag var jätte rädd men efter 1mån gick det bort sakta jag kände inte ens nar jag kissa eller bajsade.
Har du gjort något "konstigt" de senaste dagarna? Tränat, gått mycket, legat konstigt? Det kan ju vara en nervpåverkan av något slag. Om du är orolig så ring din vårdcentral och få en tid hos läkare.