Kan man bada när man har feber???
Jag har hört att man inte får bada när man har feber, jag hade feber igår, idag tror jag inte att jag har det, kan man bada ändå??
Vad är det som gör att man inte får bada när man har feber??
Jag har hört att man inte får bada när man har feber, jag hade feber igår, idag tror jag inte att jag har det, kan man bada ändå??
Vad är det som gör att man inte får bada när man har feber??
klart du kan bada om du känner att du vill det.Kanske inte aka ha jättevarmt vatten med risk för öbverhättning.Men mår du bra så är det nog inga problem!
Klart man "får" bada! Däremot är det kanske jobbigt om man känner sig lite hängig?
Bada har jag inte hört nått om m däremot basta ska man nog undvika. Jag tycker det är skönt m ett bad när jag är sjuk. Inte lika hett bad docl som jag brukar ha. men lite lagon sådär.
Jag tror det är ok, men man blir ju så slut när man har feber, särskilt i ett hett bad.
Men det kan var skönt att bada för att sedan torka sig och in nybadad, varm och trött i en go säng för att sova bort sjukan.
klart man får bada. men... ens ak som jag brukar göra när jag e sjuk/fever är att ta en lagom kall dusch istället..man känner sig faktiskt mkt piggare en bra stund efteråt.... ett tips bara