• Stumpan2

Pappa fyller 60..

...och jag behöver massor med tips på bra presenter eller överraskningar! han har ju typ allt, har tänkt lite på någon slags upplevelsepresent, fast dom är ju oftast jättedyra, även om man skulle gå ihop några stycken och betala. Dessutom är ju nästan alla dessa i Sthlm´s-området och vi bor nästan 25 mil därifrån.
    Han gillar gamla bilar och grejer som låter och blinkar (lite barnslig är han allt...) och är inte höjdrädd eller så.
    Tacksam för alla svar!!

• Svar på tråden Pappa fyller 60..
  • Urpan

Hade samma problem med min pappa förra året. Han har ju allt, och det han inte har köper han ju själv =)

Så syrran och jag gav honom en present som han absolut inte anade. Pappa heter Mikael...så syrran o jag la till Mikaelsdotter i våra namn. Så på födelsedagen läste vi upp en dikt/rim om det o sen gav vi honom en kopia från skattemyndigheten (ett bevis på namnändringen)

• Stumpan2

men vad fränt! han måste ha blivit jätteglad ju!
    men Rolfsdotter, det låter inte lika bra ju... :(

• my sig

Titta in i mitt galleri på Teckningar, kanske det vore ett tips på en  personlig present till honom.

• Coursell

På tal om upplevelser så gav jag min man ett "presentkort" på glasblåsning på Rejmyre glasbruk.
    Då skulle han förstå få titta runt lite, han skulle få kanta en skål och blåsa nån vas, så var det nåt mer jag inte minns. (han har inte varit där än)
    Det skulle kosta 600:- och då fick han behålla sakerna han gjort, fast hämta de senare.

• gramse

Glasblåsningen i Rejmyre är succe-det har vi testat i femtioårspresent!!

• Urpan

Pappa blev jätteglad! Mamma ville att han skulle läsa upp dikten/rimmet för alla men det gick inte, tårarna bara sprutade på honom =) Han är söt, min pappa!

Rolfsdotter går ju!

Svar på tråden Pappa fyller 60..