• Linda1976

Vad häller du upp först, del 2

Ja, när du käkar ovanstående, vad häller du upp först på tallriken. Min make sitter på övervåningen vid sin dator (så sociala vi är) och moffar yoghurt&flingor och skrek ner att jag måste göra 2 omröstningar om detta synnerligen viktiga ämne.

Rösta på!

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-21 19:20:25:
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m27160620.html -rösta här också!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad häller du upp först, del 2
  • Marvinna

Flingorna först, sen mjölken.

• underbara jag

flingorna först, igen

• W W

mjölken först om jag åt det ihop vilket jag inte gör längre.. annars blir ju flingorna geggiga så fort..

• Kakan83

Flingorna.

Oliver ab imo pectore
  • underbara jag
    IsDimma skrev 2007-11-21 19:47:41 följande:
    mjölken först om jag åt det ihop vilket jag inte gör längre.. annars blir ju flingorna geggiga så fort..
    e ju det som e gott
  • Lilja84

Mjölken först annars blir det gegigt , vad är meningen med att köpa frasiga flingor om man ändå geggar ihop dom till en sörja för att sen äta .
    Frasiga flingor ska ätas frasiga ,punkt !

• luddigamaskrosen

Mjölk först. Geggiga flingor är läskigt....

• LuMa

Flingorna först, alltid!
    Sen ska dom ligga i blöt lite så att dom blir så där lagom mjuka och inte skär upp hela munnen när man ska tugga.

• underbara jag
    Lilja84 skrev 2007-11-21 19:50:26 följande:
    Mjölken först annars blir det gegigt , vad är meningen med att köpa frasiga flingor om man ändå geggar ihop dom till en sörja för att sen äta .Frasiga flingor ska ätas frasiga ,punkt !
    hmmm flingor finns ju bara frasiga

jag hade nog köpt mjuka flingor om det funnits
Svar på tråden Vad häller du upp först, del 2