• pergobruden

Vilken BVC vasastan (sthlm) - TIPS??

Jag har BF 3:e dec, alltså dags att bestämma BVC. Jag bor på Roslagsgatan, nära Odengatan. Är det nån som vet nåt om den BVC som ligger på Döbelnsgatan 56?? Ser liten ut... Sen finns ju läkarhuset Odenplan och även Kvartersakuten på Surbrunnsgatan. Vilken är bäst???

• Svar på tråden Vilken BVC vasastan (sthlm) - TIPS??
  • NailPolish

Hmm.. Kom på att min husläkarmottagning (kvartersakuten på tegnérgatan) har bvc så det blir nog att gå dit

• mrsjling

Får man välja BVC? Vi blev tilldelade en, mina kompisar också...alltså, vi hade inget val.
    Man kan ju välja BVC-sköterska däremot.

• Carro 73

Tror inte att man får välja BVC, det har inte vi fått iaf. Tror att vi gick på Döbelnsgatan när vår stora kille var liten, bodde på Birger Jarlsgatan. Vi blev kontaktade av BVC dagen efter att vi kommit hem från BB och de bokade in ett hembesök. Vid det besöket fick vi alla information. Så gjorde man då i alla fall men det är ju 10 år sen .

• Carro 73

Tror inte att man får välja BVC, det har inte vi fått iaf. Tror att vi gick på Döbelnsgatan när vår stora kille var liten, bodde på Birger Jarlsgatan. Vi blev kontaktade av BVC dagen efter att vi kommit hem från BB och de bokade in ett hembesök. Vid det besöket fick vi alla information. Så gjorde man då i alla fall men det är ju 10 år sen .

• pergobruden

Jo, man får välja inom ett visst område!

• mrsjling

Ok! Det visste jag inte..låter ju bra! Bor ju iof på söder så kan inte hjälpa dig med nåt val. Hoppas du hittar nåt som du blir nöjd med!

Svar på tråden Vilken BVC vasastan (sthlm) - TIPS??