• nynne76

motoriskt orolig - sprallig 5 mån

Har fått kommentarer om att min som är så sprallig, benen går jämt på honom, särskilt när han är trött. Undrar om det är någon mer som har spralliga barn. Har inte reflekterat över att det skulle vara något fel innan någon nämde det, men nu har jag blivit lite fundersam. Hur är barn i allmänhet? Har mycket liten erfarenhet av småttingar....

• Svar på tråden motoriskt orolig - sprallig 5 mån
  • Britha

vi fick komentaren att vår son var väldigt rörlig, alltid på gång av en läkare idag och det var menat som någon positivt. tror inte du behöver oroa dig, det är ju bra att de vill röra sig tycker jag och inte bara ligga still på en filt hela dagarna.. då skulle jag bli orolig =)

• llama

Vår son är inte stilla mycket i vaket tillstånd, men han är en liten glad prick. Han verkar må bra, det är det som är huvudsaken.

• marre81a

min son är 3,5 månad o han är jätte sprallig.. Benen sprattlar o benen flaxar hit o dit
    Men de ser ja som ngt positivt..

• hannamiller

Lilla krabban Oscar rör på sig så mycke..
    Han är inte som sin kusin som är ca 1 månad äldre.. Kusinen kan sitta lugnt ner i andras famnar.. Sen kommer min lilla krabba som ska vrida o vända på sig.. Dansa med bena..
    Så jag tror det blir en liten vild kille..

Svar på tråden motoriskt orolig - sprallig 5 mån