• Clever LG

Varför ska bara kvinnor ha 6-iga underkläder?

Satt och diskuterade med kollegor i igår varför det så att vi kvinnor förväntas ha snygga gärna sexiga underkläder medan män kommer undan med att ha hålliga utvättade kallingar?

Är det så, förväntas vi kvinnor att ha en sexiga underkläder medan män kommer undan med Ullaredkalsonger? Ska det inte vara så att män också ska tänka på vilka underkläder de har?

• Svar på tråden Varför ska bara kvinnor ha 6-iga underkläder?
  • Anonym (haha)
    Ronille skrev 2007-11-22 08:18:35 följande:
    Satt och diskuterade med kollegor i igår varför det så att vi kvinnor förväntas ha snygga gärna sexiga underkläder medan män kommer undan med att ha hålliga utvättade kallingar? Är det så, förväntas vi kvinnor att ha en sexiga underkläder medan män kommer undan med Ullaredkalsonger? Ska det inte vara så att män också ska tänka på vilka underkläder de har?
    min karl sa köp inga sexiga underkläder för sånt skiter jag i, klä av dig naken istället, för det är så jag vill se dig..ha ha så här behövs inga kläder inte!!
  • lollsanT

Själv köper jag inte snygga underkläder för min mans skull utan för min egen.
    Känner att jag sträcker mer på mig och får en helhet om jag har snyggt ända inifrån och ut.
    Hade snyggt under redan innan jag träffade min man så varför skulle jag sluta med det?

Han å sin sida använde sidenkallingar förut (boxer) men kan pga av sitt jobb inte använda det och eftersom han är en typisk kille som inte tänker på att handla hem nytt så gör jag det åt honom. Då kan jag ju samtidigt välja vad han ska ha på sig

• Doomstriker

Tja, killar kommer väl knappast undan med det. Tar jag av mig brallorna med ett ONS så är det risk att jag får gå ut genom dörren om jag står där med håliga flottkalsonger. Har jag däremot ett par smäckra CK's som framhäver paketet så tänder det troligen kvinnan.

Så, låter du din man flänga runt i gubbkalsonger från 1978? Höj ribban.

• Anonym

nä, här har sambon sexigare underkläder än mig

• Clever LG

JAG låter verkligen inte min sambo ha på sig gubbkallingar, huva! Jag personligen köper fina kläder för min egen skull. Jag vill känna mig fin.

Doomstriker, du har en poäng.

• lollsanT
    Ronille skrev 2007-11-22 08:33:01 följande:
    JAG låter verkligen inte min sambo ha på sig gubbkallingar, huva! Jag personligen köper fina kläder för min egen skull. Jag vill känna mig fin.Doomstriker, du har en poäng.
    Ja visst har han
  • Yrla

min man har sexiga underkläder :) Och jag med :)

• Anonym (MAN)

Det är lika viktigt för män att se sexiga och fräscha ut! Jag köper mer än gärna sexiga underkläder till min fru lite då och då. Jag tänder som bara den, när hon poserar, jag vet att kläderna till viss del är för mig.

Ska min fru bära sexiga underkläder, gäller det samma för mig. Då fungerar inte kalsonger från Dressman eller boxershort med små figurer på. Snygga underkläder typ CK som framhäver paketet!

• Fast rättstavat

Saken är den att killar ofta inte ser sexiga ut i "sexiga" underkläder. Jovisst, om det finns något som ens man/sambo skulle se bra ut i så föreslå det bara, inget skadar ju att föreslås bara han får veta att du tror att det kan se väldigt hett/sexigt ut.

• Anonym

Vadå? är det något fel på hela rena boxer? :) börjar de slappa då åker de helt enkelt.. vet inte om jag skulle ta på mig string och sen visa upp mig, tjejen skulle antagligen behöva hjärt och lungmassage för att återhämta sig från allt skratt...

• lollsanT
    Anonym skrev 2007-11-22 14:16:29 följande:
    Vadå? är det något fel på hela rena boxer? :) börjar de slappa då åker de helt enkelt.. vet inte om jag skulle ta på mig string och sen visa upp mig, tjejen skulle antagligen behöva hjärt och lungmassage för att återhämta sig från allt skratt...
    haha, det skulle jag oxå om jag såg min karl i string
    Nä, boxer gör det för mig så länge de sitter som de ska =)
  • Clever LG
    Anonym skrev 2007-11-22 14:16:29 följande:
    Hahahahah jag hade dött om min sambo satte på sig ett par string. My god!
Svar på tråden Varför ska bara kvinnor ha 6-iga underkläder?