Vad tycker du om Dr Phil?
Jag tycker han är rätt klok men mest är han en typisk amerikan som tycker allt ska vara så j-a perfekt.
Gå i kyrkan och lär barnen hantera pengar genom att inte ge dem en krona mer än månadspengen, zzzzzzz.
Jag tycker han är rätt klok men mest är han en typisk amerikan som tycker allt ska vara så j-a perfekt.
Gå i kyrkan och lär barnen hantera pengar genom att inte ge dem en krona mer än månadspengen, zzzzzzz.
En slug jävel som bara vill tjäna pengar
Annat. Jag skulle kunna ha hans jobb. Allt han säger är så uppenbart. Att han bara vill tjäna pengar det tror jag. Men att han skulle vara slug? Nej!
En slug klok jävla perfekt amerikan.
Annat
Har ofta mkt bra lösningar på alla möjliga problem, men är lite väl amerikansk i sättet.
Med det menar jag att han är lite för fast i könsrollerna bl a.
Jag tycker dr. Phil är riktigt klok. Jag kollar ofta på hans program och sitter och myser över hans klokhet..
Han är en jävligt bra terapeut. Me like........
Däremot har jag lite svårt för själva grejen - att trasiga människor fläks ut i TV - man jag skall väl inget säga för jag tittar ju på det
En slug jävel... Ganska patetisk faktiskt!
Med frugan som han bedragit som sitter o ler i publiken varje gång, nej tack!
Jag kan inte annat än hålla med. Sen att han ofta levererar lösningar som man anser uppenbara, tycker jag är helt okej. Jag menar, då betyder det ju att vi tittare är oerhört smarta (i jämförelse med hans gäster)