• jensericsson

Grabbar, är ni med i Fantomenklubben?

För er som inte vet vad det är;

Sätt på tjejen bakifrån. Forma två ringar med pekfinger och tummar. Vänd händerna upp och ner med långfingrarna pekande neråt. Sätt ringarna framför ögonen så ni ser ut som fantomen. Mima tyst "ingen har sett fantomen utan kläder..." och grimasera.

Bli inte upptäckta av tjejen! Ok, nu är ni med i fantomenklubben.

Några frågor? Om inte är det bara att åka hem och praktisera.

/jensa

• Svar på tråden Grabbar, är ni med i Fantomenklubben?
  • Ellieott

men gud var osexigt :P.

Fick ett sms där det stod såhär:

"Sexställningen piraten: ta henne barkifrån, precis innan du kommer så drar du ut den och spottar henne på ryggen så hon tror att du har kommit. När hon vänder sig om så sprutar du henne i ögat och knäar henne på smalbenet. Då kommer hon hoppa runt på ett ben och hålla för ena ögat. Som en pirat med träben och ögonlapp"...

• Jan H

Det var det bästa jag hört på länge, ha ha ha ha ha ha
    f-n vad lättroad jag känner mig

Ellieott skrev 2007-11-22 10:15:29 följande:
    men gud var osexigt :P.Fick ett sms där det stod såhär:"Sexställningen piraten: ta henne barkifrån, precis innan du kommer så drar du ut den och spottar henne på ryggen så hon tror att du har kommit. När hon vänder sig om så sprutar du henne i ögat och knäar henne på smalbenet. Då kommer hon hoppa runt på ett ben och hålla för ena ögat. Som en pirat med träben och ögonlapp"...
  • Nacka

Sexställningen:Rodeosex Sätt på henne bakifrån och luta dig framåt och viska "det här gillar din mamma också" sen försök vara kvar i henne i minst 5 sekunder.

• ischa
    jensericsson skrev 2007-11-22 10:09:48 följande:
    För er som inte vet vad det är;Sätt på tjejen bakifrån. Forma två ringar med pekfinger och tummar. Vänd händerna upp och ner med långfingrarna pekande neråt. Sätt ringarna framför ögonen så ni ser ut som fantomen. Mima tyst "ingen har sett fantomen utan kläder..." och grimasera. Bli inte upptäckta av tjejen! Ok, nu är ni med i fantomenklubben.Några frågor? Om inte är det bara att åka hem och praktisera. /jensa
  • TheMilky
    Nacka skrev 2007-11-22 12:12:21 följande:
    Sexställningen:Rodeosex Sätt på henne bakifrån och luta dig framåt och viska "det här gillar din mamma också" sen försök vara kvar i henne i minst 5 sekunder.
    Det där sa en arbetskompis i Norge till mig, ganska rolig faktiskt. Skulle vara kul att se live
  • LasseL

Meningen med fantomen är ju att tjejen ska vända sig om och se sig själv bli knullad av fantomen

JAg har gjort det hon blev förvånad hehehe

• puttekula

Fy fan, fantomenklubben vill jag va med i!!!

• Misstiq

Garvar så ja dööör...

• Muckarn

Finns en annan version av fantomen
    när man står där med ringarna runt ögonen får inte partern se dig utan "masken" för då måste man döda dem, för att de vet fantomes sanna identitet

• gulemamman

jan h-hahahahahahahahahahahahaha
    Fick samma sms för ett tag sedan och skrattade så jag nästan kissade på mig

• gulemamman

sorry ELLIOT-fick samma sms som DIG skulle det stå

Svar på tråden Grabbar, är ni med i Fantomenklubben?