Om din dotter vill ha kalsonger med bilar på, Får hon det?
Inspirerad av Eisas tråd om Trosor (hoppas det är ok Eisa....) Så undrar jag nu om ni skulle låta er dotter ha kalsonger med bilar på. Det är ju trots allt väldigt pojkigt.....
Inspirerad av Eisas tråd om Trosor (hoppas det är ok Eisa....) Så undrar jag nu om ni skulle låta er dotter ha kalsonger med bilar på. Det är ju trots allt väldigt pojkigt.....
näe
Ja om jag hade en dötter skulle hon få kalsonger med bilar på. fattar inte varför inte finns trosor med med bilar på
Njä...passformen är väl olika på kalsonger. Däremot vill jag gärna ha trosor med bilar på! Eller hon då.
Ja o sonen har haft trosor med blommor på...
Så länge dom inte dör av det så går jag med på nästan vad som helst för att slippa att bråka på mornarna *haha*
Min dotter skulle få ha det, men hon är liten än, så jag har faktiskt köpt trosor till henne med bilar på, hittade på Lindex. När hon blir stor nog att välja så kan hon väl få ha kallingar ibland även om jag nog skulle styra över henne mot trosor om det gick, för att hon skulle slippa det extra tyget i fram som kalsonger kan ha, verkar lite knöligt.
Men herrejisses... varför skulle hon inte få det?
Vad tror vi det är så påverkar våra barn o på vilket sätt?
Det verkar som om en del är mera måna om att deras barn ska växa upp o passa i normen än bli starka, trygga individer som går sin egen väg! Och vad är det vi gör med vår dotter när vi säger att hon inte får ha kalsonger med bilar på? Vad skickar vi för signaler? Som den andra tråden med pojken o klänningen så tror jag det är bra att prata igenom, förklara för barnet vilka reaktioner det kan möta (från inskränkta människor) och göra barnet redo att möta dem.
Fram för trosor med bilar och rosa kallingar med fjärilar på!!
Vill hon så får hon
Absolut, men lycka till att hitta dem om du inte kan sy dem själv. Det finns inte i handeln förjävligt nog!
Kom på att min dotter faktiskt har ett par kalsonger, med svamp bob fyrkant. :) Hon älskar dem. Blåa är de också, killigt va?? :)