• jajajaja

Vad tycker ni om sidenlakan??

Jag funderar att köpa sängkläder i siden till min killkompis i julklapp. Fast blev lite tveksam, killar kanske inte gillar sånt?
    Har själv aldrig haft sådana heller så vet inte ens om det är speciellt bekvämt, men jag tycker det är skitsnyggt

Så vad tror ni, gillar killar sidenlakan? Några speciella färger som ni föredrar? Tänkte köpa ett helt sätt, ska kanske inte ha samma färg på alltihop?

• Svar på tråden Vad tycker ni om sidenlakan??
  • LuckyDucky

Jag tycker att det är fint, men jag kan inte sova i sidenlakan... tycker det blir så klibbigt och svettigt
    Men min man har inga problem att sova i sådana, så det är nog lite individuellt.

• piixelslyna

Vill du ge en porrig present är det en bra present.

• Milwaukie

Det är såå snyggt och sexigt Flört men det är inte skönt att sova i dem..tyvärr...Ledsen

• RaraTjejen

jag tycker det är jätte fint men om man är lite narig i huden tex om hälarna så fastnar man och det är inge mysigt.

• Majsan70

Jag tycker det är jäytteäckligt att ha såna i sängen. Ser lyxigt ut, men känns inte lika lyxigt tycker jag.

• KisseNova

jag avskyr sidenlakan men jag har bara träffat killar som tycker att det är mysigt.

• jajajaja

Det kanske inte va en så bra ide då om det är så obekvämt Synd bara när det är så snyggt!

• jajajaja

Kanske dum fråga, men är det någon skillnad på siden och satin?
    Hittade dessa i polyestersatin

www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=122063&sellingflag=Prediction&ST=Predictor%20-%20proddet1

Är ju inte ute efter en "porrig" present, killen är som min bror, tänkte mest att det såg lyxigt och elegant ut

• Cluedo

Mycket skönare med bomullssatin...lite "glidigare" och mjukare, men varken porrigt elelr obehagligt att sova i....eller vad man nu tänkt göra...

• Cluedo

Mycket skönare med bomullssatin...lite "glidigare" och mjukare, men varken porrigt elelr obehagligt att sova i....eller vad man nu tänkt göra...

• annelotion

Ja när jag hade bäddat i siden,så blev det så halt så kudden gled iväg,och täcket gled ner på golvet hela tiden*s*

• Blå Flygare

Jag tycker det ser ut som hor-hus när det är bäddat med sidenlakan Kan inte fatta att någon tycker det är snyggt faktiskt.

• polaris

Bomullssatin är UNDERBART och lyxigt att sova i (dock ganska dyrt) medan vanlig satin bara är halkigt och svettigt.

• Thursday

Alltså, menar du sådana blanka "plastlakan" d.v.s. polyestersatin så är det nog det mest smaklösa jag kan tänka mig och särskilt bekvämt kan det inte heller vara, måste vara som att sova på plastfolie.

Menar du äkta siden (som alltså är ett eget "tyg" inte gjort av bomull eller polyster eller annat) så kan jag tänka mig att det är skönt, men antagligen SVINDYRT och säljs i vart fall inte på Ellos...

De absolut bästa lakanen är, som en del redan skrivit, bomullssatin. Det är alltså 100% bomull som är väldigt tättvävt och blankt och suuuuuperskönt. Dock inte direkt billigt, men int så dyrt att man inte kan unna sig det.

• Lovali

Gillar inte alls det. Har bommulssatin istället liiite glansigare än bomull men in för slinkigt..

• TheMilky

Det är porrigt värre. Gör bara inte som en gammal kompis gjorde med sin tjej. Hon låg på överkastet som var i satin, och hon var liten och nätt. Han kom och skulle busa lite och butar till på henne, men hon far iväg över sängen och ner på andra sida. Vilken syn

Svar på tråden Vad tycker ni om sidenlakan??