• Esmeralda123

Visakort , spärrat.

Jaha nu har man inget Visakort längre. Pgr, av att jag har övertrasserat mitt kort med 1200 kr i en vecka s har dem nu spärrta mitt kort. Jag visste inte ens om detta. Hur gör man nu då? Jag funderar på att byta bank. Detta är Swedebank. Nån som varit med om liknande?

• Svar på tråden Visakort , spärrat.
  • Ex ungue leonem

Nej.Jag har koll på mina pengar/kort

Den som är utan skuld kastar första stenen.
  • olpansfamilj

men betala in så öppnar dom kortet igen!!!

• Esmeralda123

Men herregud jag betalade in det så fort jag upptäckte det.... Självklart.

• Ex ungue leonem

Det är ju inte precis någon liten summa.Det måste man väl ha märkt/haft koll på?

• Anonym

Ring till din bank och fråga.

De kommer väl ta bort spärren när du har betalat in pengarna? Känns inte som det är något fel dom har gjort. MAn måste ju själv hålla koll på att pengarna finns på kontot innan man handlar.

• Marco och Mathias mamma

Du får väl be dem att sätta in en spärr så att du inte kan övertrassera kontot. Byta bank hjälper nog inte, skulle tro att de flesta banker har samma regler angående övertrassering.

• Esmeralda123

Jag har varit bortrest därför hade jag inte sett brevet från dem. Men jag har aldrig övertrasserat mitt kort under dem 20 år jag har varit kund.

• Ex ungue leonem
    Esmeralda123 skrev 2007-11-22 12:26:23 följande:
    Jag har varit bortrest därför hade jag inte sett brevet från dem. Men jag har aldrig övertrasserat mitt kort under dem 20 år jag har varit kund.
    Men vem har övertrasserat ditt konto då?
  • Nattskatta

Men om de spärrade dej och du fått ett brev borde det väl stå när det löser spärren, eller?

• Esmeralda123

Det har ordnat upp sig nu...

• Nattskatta

Vad skönt! Vad hände? Ringde du och vad sa de isf?

Svar på tråden Visakort , spärrat.