• Eisa

Sjunker du så lågt att du kallar folk "Lilla vän" i hetsiga diskussioner?

Jag hatar när folk kallar andra "lilla vän" och "men kära söta rara" i till exempel etikforumet.

De påminner mig om de tuffa brudarna i mellanstadiet som hade kängor, lyssnade på Guns´n roses, spottade coolt på skolgården och hade humorbefriade föräldrar.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sjunker du så lågt att du kallar folk "Lilla vän" i hetsiga diskussioner?
  • TrailerTrash

Nej skulle aldrig falla mig in..Blir skitsur när jag läser det..Visar bara på att folk är omogna och inte kan diskuttera utan att trycka ner någon..

one people, one nation, one destiny
  • Lottis77

Nej, och jag kokar av ilska om någon kallar mig för det.

Är det inte semester snart???
  • Polgara

Nej,mycket kan jag säga men inte lilla vän..

• Eisa
    TrailerTrash skrev 2007-11-22 13:46:23 följande:
    Nej skulle aldrig falla mig in..Blir skitsur när jag läser det..Visar bara på att folk är omogna och inte kan diskuttera utan att trycka ner någon..
    Men kära rara du, hur fan menar du här?
  • TerrorMorsan

lilla gumman eller bara gumman kan man bli kallad för i en hetsig diskusion med,,

här ska det stå något fyndigt och klokt så alla ser
  • Eisa
    TerrorMorsan skrev 2007-11-22 13:48:28 följande:
    lilla gumman eller bara gumman kan man bli kallad för i en hetsig diskusion med,,
    Mmm lika vidrigt det med.
  • TrailerTrash

Ingen aning

Eisa skrev 2007-11-22 13:48:21 följande:
    Men kära rara du, hur fan menar du här?
    one people, one nation, one destiny
  • azofia

Jag skällde ute en gubbe på jobbet som sa "lilla guman" till mig.

• Mumin75

Nej... jag hatar det. Har/hade en vän som varje gång vi hamnade i tjafs med varandra kallade mig sånt... Typ... Lilla Linda eller lilla gumman... och det har för varje gång fått mig att ogilla henne ännu mera. Kan tillägas att jag sa upp kontakten med henne i förra veckan då vi hade vårt senaste tjafs och hon började med sina nedlåtande kommentarer igen. Och jag upptäckte då en hel del hos henne som jag tyvärr blundat för innan, dels att hon är en sån människa som mår bra av att få andra att må dåligt och att hon anser sig vara en högre stående varelse som gör allt för att trycka ner mig medans hon slickar röv på andra ställen. Nu tål jag inte se den människan nåt mer!

• Featherboah

Med tanke på att jag är 17 år och så fort jag inte delar någon annans åsikt så får jag ofta höra "lilla vän" eller "lilla gumman" här inne. Jävligt nedtryckande så mitt svar är NEJ, jag skulle aldrig säga så till någon annan.

Svar på tråden Sjunker du så lågt att du kallar folk "Lilla vän" i hetsiga diskussioner?