Gravid igen..........Nervös väntan följer.....
Ja då var man gravid igen.Och spänningen är total.Är det spännande att ruva,vad är då inte detta?Hur ska det sluta denna gången.Hoppas nu på juli/aug bebis........Att detta ska bli 3 gången gillt.
Ja då var man gravid igen.Och spänningen är total.Är det spännande att ruva,vad är då inte detta?Hur ska det sluta denna gången.Hoppas nu på juli/aug bebis........Att detta ska bli 3 gången gillt.
Grattis!
Jätte Grattis, var med i en tråd i somras när du fick MF.
Håller tummarna allt vad jag kan.
Kram
L.O
Tack.
Ljuva oktober:Ser att du plussat och kommit så långt som till vul.Grattis.Fint att se det där lilla pickandet.Hur mår du?
Grattis!!
Jag mår prima nu.
Precis vid plusset var allt tumultartat och förvirrande men fantastiskt.
Nu har det sakta börjat sjunka in men .... jag håller anda varje toa besök och har bara svarta eller mörka trosor
Nu är det din tur !!!
Kram
L.O
Ja visst är det fantastiskt men så nervöst.....
Mörka trosor och papperanalys vid varje toalettbesök..det lär sitta i länge.Önska jag fick somna och vakna upp någon gång i januari och allt skulle va som det skulle.....Men då missar jag ju jul.Pluss att jag vill ha alla gravkrämpor man kan få så jag vet att det växer o frodas.
Ett stort grattis.
Tack så mycket.
Ah... mörka trosor så ser man inte så jäkla mkt. Pappersanalys är jag numera expert på! Tror nästan det går på automatik snart. torka --- kolla ---- fundera ---- kasta.
Man är inte riktigt klok egentligen!
Borde nog köpa mörka trosor nu.
STORT GRATTIS Bamsefan!
Erkki:Grattis själv....torka--kolla--fundera--kasta.....det va en bra sammanfattning.HIHIHIHIHi tur att det finns folk som förstår.