• speciers

Julklappstips till 80-årig farmor

Ja, har klart för mig vad som ska köpas i julklapp till alla - utom till sambons 80-åriga farmor...
    Så hjälp mig - ös på md tips!

(parfym fick hon när hon fyllde år, och örhängen fick hon förra julen, så det vill vi inte ge)

Tack tack.

• Svar på tråden Julklappstips till 80-årig farmor
  • mammamuuuu2008

Jag gav ett fint ljus med dekorationer till min farmor då hon fyllde 91 år, det kan man tända och ha framme när man hälsar på henne... Nattlinne och sköna strumpor gav jag henne då hon fyllde 90...

• barnensrätt

Ett par sköna och ordentliga inneskor/tofflor.
    Gillade hon läsa? I såfall Talböcker!
    Ev prenumeration på "länstidningen" (de brukar finnas på talband)

• speciers

Ja, vi har haft våra tankar på en talbok.
    Det är nog ingen dum idé, men tar gärna emot fler tips så vi har lite att välja på

• Helgona

En vacker julgranskula?

CARPE DIEM
  • Minafina 0610

På tal om julgranskula, så är det trevligt med en där man har ett eget foto på.

• Mrs Kaffelatte

Ska köpa min 82 åriga mormor en väska att ha sin laptop i...
    Hon vill inte att den blir förstörd när hon ska ta den till sommarhuset..

Men annars skulle jag nog köpt henne ett par varma tofflor, typ fårskinn...

• Carro W

Jag brukar alltid köpa godsaker till min mormor. Små flaskor med vin, portvin, choklad, delikatesser, bara i små förpackningar så att hon öppnar det när hon är själv (hon är änka).

Kaffe, cigg och lite skvaller
  • ALisaE

Jag kommer ge en fotoalmanacka till min farmor och farfar, bara foton på min son (och farfar är också med på en bild). Det brukar dom uppskatta.

• Michelle07

En varm och skön pläd som hon kan sitta och mysa i eller ha i sängen när hon sover middag!

• Tygbiten

Till de äldre släktingarna har vi gett egen komponerat "presentkort", tex en utflykt till någon trevlig restaurang eller cafe´. Att man ger lite av sin tid brukar vara uppskattat.

• speciers

Det blir ett bäddset till farmor i julklapp.
    Men tack för alla tips!

• Daimis

Säger som Michelle...en varm skön pläd. Detköpte jag till min mormor förra gången och den blev mkt uppskattad. Hon pratar än om att den var så skön o go Var en riktigt mjuk i lammull.

Svar på tråden Julklappstips till 80-årig farmor