Ni som har Tempur, är ni nöjda?
Har köpt en tempur madrass & kudde (inte fått hem den än). Är ni som har dén nöjda eller är det ett missköp?
Har köpt en tempur madrass & kudde (inte fått hem den än). Är ni som har dén nöjda eller är det ett missköp?
Jag är jättenöjd! Tyckte de var hårda i början, men när man lägger sig och det blir varmt så formar de sig perfekt efter kroppen.
Det enda jag ångrar angående mitt köp av Tempurkudde och madrass är att jag inte köpte dem tidigare.
Jag har kuddarna. Dock inte madrassen!
Men kuddarna kan jag inte leva utan
funderar också på att köpa sådana madrasser, men undrar vad de kostar?
Låter ju bra
Jättenöjd! Har både madrass och kudde. Enda nackdelen är att jag sover så illa i andra sängar numera. Saknar min madrass och min kudde, antar jag...
mina föräldrar hade sin madrass (en sådan man lägger uppe på en vanlig resår madrass 12 cm tjock) i 8 år, då den bara var 140 cm bred passade den inte vid sängbyte men min svärmor fick ärva den och har nu haft den i 3 år alla jätte nöjda och framförallt, den är lika fin som när den var ny då överdraget går att ta av och stoppa i tvättmaskinen och själva madrassen verkar inte suga åt sig av någonting.
Jag är supernöjd. Har bäddmadrassen som ligger på vanlig madrass. Vi har en över hela dubbelsängen och slipper skarven i mitten, jätteskönt.
Vi har ergonomikuddarna samt en vanlig tempurkudde också.
Speciellt under graviditeten var jag överlycklig både för madrassen och kuddarna. Den "vanliga" kudden hade jag bakom ryggen när jag satt i soffan, Jätteskönt!
Kan varmt rekomendera detta. Men det behöver ju inte betyda att det passar alla.
Supernöjd! Har aldrig sovit bättre!
Jag är helnöjd med min tempurkudde! Önskar jag hade råd med en bäddmadrass för jag tror den skulle göra underverk för min rygg.
Fullständigt beroendeframkallande!
Kan knappt sova i andra sängar längre. Verkligen ett köp att rekommendera.
Vi har madrass och kuddar (de som är som vanliga - inte nackkuddarna).