Engelska tjejnamn
Jag vill gärna ha förslag på fina engelska tjejnamn. Gärna tvåstaviga och de ska passa med storebrors namn, Colin. Gärna lätta att uttala även på svenska.
Jag vill gärna ha förslag på fina engelska tjejnamn. Gärna tvåstaviga och de ska passa med storebrors namn, Colin. Gärna lätta att uttala även på svenska.
Jag gillar Rebecca. Det funkar både på sv som på eng.
Vår dotter heter just Rebecca. Tänkte att det skulle funka bra både på eng och sv. Nu funderar vi på killnamn, om det nu blir en pojke nästa gång. Vad tycker ni om Edward? Funkar Albin på engelska tycker ni?
Andra tjejnamn som jag tycker om är Milly, Julia.
Hailey tycker jag är jättefint!
Andra förslag;
Madison
Rosie
Julie
Cassie/Cassandra
Emma
Mary - Det heter min helsvenska svärmor! gulligt tycker jag Julia är ju ett internationellt namn som någon föreslagit. Anna fungerar både på svenska och engelska, likaså Emma och flera klassiska namn. Men ni kanske vill ha namn som man hör är engelska..?
Fler förslag:
Jill
Julie
Hanna
Sara
Lily
emily är ju fint också! colin och emily passar fint ihop tycker jag.
Molly
Ella funkar bra pa bada spraken, men det ar ju inte jatte-engelskt!!
Riley, Ruby, Audrey, Ava, Ivy, Catherine, (Kate for short), hmmm... Jag har en massa pa lut, men de ar faktiskt relativt svenska. Greta, Astrid, Ingrid, Linnea tycker jag funkar jattebra pa bada spraken, men de klingar ju valdigt svenskt. Kanske inte riktigt vad du ar ute efter??
Stella!
vanessa eller isabella är fina. ska min dotter heta :)
Georgia
Leah
Mia
Bella
Hannah
Lucy
Alice
Ellen / Ella
Julie
Lily
Amy
Jodie
Rachel
Zoey
Stella
Kelly
Chelsy min killes favvonamn!
Cailyn
Grace
Ava
Daisy
Olivia
Abigail
Ellie
Laura
Gemma
Tammy
Jolin
Lauren
Jamie
Livia
Lilly
Sarah
Hannah
Sophie
Eleanor
Ella
Lucy
Katie
Amelia
Amy
Annabell
Lily
Emma
Chloe
Emily
Utan tveka.....Tiffany! Colin & Tiffany.Fint
Tack för alla fina förslag. jag har skrivit upp flera på min namnlista. Vi får nog vänta och se vad det är för en krabat som tittar ut innan vi bestämmer oss.
Michelle tycker jag :)