• a queer star

Vill ha ett tele jobb, jobba hemifrån

Hittar verkligen inte sådana jobb, nån som kan hjälpa mig?
    I sthlm området, för man måste ju ändå åka för att "utbilda" sig först.

• Svar på tråden Vill ha ett tele jobb, jobba hemifrån
  • JLS

Kan varna dig direkt för att det är ett riktigt riktigt skitjobb, de allra flesta slutar inom några veckor

Jobbade på ett sånt företag en gång, med adminstrationen och de hemmasäljare man hade slutade en efter en hela tiden då de märkte hur mkt tid det tog att ringa och sälja och att lönen inte blev bra.

• a queer star

Men vill så gärna joba hemma...finns det andra jobb man kan jobba hemifrån då?

JLS skrev 2007-11-24 12:08:40 följande:
    Kan varna dig direkt för att det är ett riktigt riktigt skitjobb, de allra flesta slutar inom några veckorJobbade på ett sånt företag en gång, med adminstrationen och de hemmasäljare man hade slutade en efter en hela tiden då de märkte hur mkt tid det tog att ringa och sälja och att lönen inte blev bra.
  • tantbrun

Gå in på ams.se och gör sök på företaget securia systems så hittar du en massa annonser. Du kan både jobba hemifrån och på plats där.

Vet att det är ett seriöst företag med produkter som går att sälja.

Lycka till!

• sissa1

hejsan

jag jobbar med herbalife å säljer det. sälger till dom jag träffar på. vill du veta mer så skick ett medelande till mig så kan jag berätta mer

ha det så bra
    jessica

• Eelle

går inte att söka på så sätt på ams hemsida... iaf hittar inte jag det.

tantbrun skrev 2007-11-25 10:57:19 följande:
    Gå in på ams.se och gör sök på företaget securia systems så hittar du en massa annonser. Du kan både jobba hemifrån och på plats där.Vet att det är ett seriöst företag med produkter som går att sälja.Lycka till!
  • tantbrun
    Eelle skrev 2007-11-26 11:19:20 följande:
    går inte att söka på så sätt på ams hemsida... iaf hittar inte jag det.
    sök bara på securia, sen väljer du securia systems.
  • a queer star

Fins bra sådan jobb också...fast då kanske det ej är att jobba hemifrån...

JLS skrev 2007-11-24 12:08:40 följande:
    Kan varna dig direkt för att det är ett riktigt riktigt skitjobb, de allra flesta slutar inom några veckorJobbade på ett sånt företag en gång, med adminstrationen och de hemmasäljare man hade slutade en efter en hela tiden då de märkte hur mkt tid det tog att ringa och sälja och att lönen inte blev bra.
  • a queer star

Är det så man kan jobba hemifrån? Vad liger den fasta delen på?

KickanAnnika skrev 2007-12-04 19:53:16 följande:
    www.ibimri.se/Kolla in det. Seriöst företag. Fast lön. Helt okej tills jag fick annat jobb.
Svar på tråden Vill ha ett tele jobb, jobba hemifrån