• Knytis

Ont i magen varje dag, v.7?

Hej!

Någon som vet om det är normalt att ha ont i magen varje dag?
    Ibland är det krampkänningar (som mensverk men inte lika kraftigt)och ibland kniper det. Jag har inga blödningar alls...
    Jag tycker att det gjort mer ont den senaste veckan, och framför allt på kvällen.

Annars har jag inga biverkningar förutom ömmande bröst och jag märker att jag är mycket törstigare än förut.
    Men det här med magen, är det ok?

• Svar på tråden Ont i magen varje dag, v.7?
  • Spindel

Du, jag vet inte. Jag haft ont i magen i ungefär en vecka också, men min mage är mer svullen - som en ballong! Kan bero på att jag äter gigantiskt mycket nu, men jag vet inte. Ett fåtal gånger har det känts som lite kramp också...sjukt jobbigt! Jag har just gått in i v8.

• Tualisa

Jag har oxå mer ont i magen denna vecka än förrut, ibland kramper, ibland nyper det på ena sidan. har svullit om magen nu rejält gaser och sånt... lite ömma bröst, mindre än förrut. Min läkare sa att det var normalt att ha molande värk i magen, livmodern växer rejält nu ohc jag har haft en brun flytning oxå, men allt såg bra ut. går in i vecka 8 nu.

Längtar och försöker ta en dag i taget...
  • sweedie70

Det är skönt att läsa att det finns fler än jag som har ont och lite kramper i magen ibland. Och vi ska bara inte tala om gaserna..ojojoj. men det är nog såhär det ska vara. vi får bara njuta av att det ligger en liten där inne och bara väntar på att bakas klart åt oss!

• Knytis

Ja, det är ju en del förändringar som kroppen ska genomföra under den här tiden. Det är helt fantastiskt egentligen!
    Men så länge jag vet att det är normalt så gör det ingenting alls att man får tampas med lite magont! :0)

Svar på tråden Ont i magen varje dag, v.7?